Mlada krv produžuje život starijih ljudi

PARIZ - Transfuzijom krvi mladih ljudi, starija populacija bi živjela duže - tvrde naučnici na univerzitetima Harvard i Stanford.

Oni su proveli eksperimente na miševima, koji su pokazali da se  transfuzijom krvi mladih miševa osnažuje  mozak starijih.

Ekipa naučnika uporedila je efekat ponovljenih transfuzija plazme mladih miševa starih do tri mjeseca, i plazme onih od 18 mjeseci na populaciju miševa starijih od 18 mjeseci.

Prosječno trajanje života miševa iznosi dvije godine.

"Ima nešto posebno u krvi mladih miševa što omogućuje poboljšanje brojnih aspekata kod starenja", komentariše potpisnik Sol  Vileda sa Univerzoteta Stanford za časopis "Prirodna medicina".

On smatra da je  opravdano da se istraživanje sada proširi i na ljude.

Ako bi stariji ljudi dobivali krv mlađih muškaraca i žena, u teoriji bi živjeli duže, stanice bi im se brže obnavljale, a rane brže zaceljivale.

Osim toga, poboljšalo bi im se pamćenje, vid i druga čula, a osjećali bi se puno bolje nego prije tretmana.

"Naši podaci pokazuju da ubrizgavanje ‘mlade krvi’ sprečava starenje na molekularnoj, strukturnoj, Funkcionalnoj i kognitivnoj razini hipokampusa", kaže se u naučnoj studiji.