Neandertalci su dosta uticali na navike ljudi

Foto: Ilustracija | Neandertalci su dosta uticali na navike ljudi
Beta

Na neke osobine ljudi koje se dovode u vezu sa dnevnom svjetlošću, među kojima su raspoloženje i redovno spavanje, možda su uticali naši neandertalski preci, navode naučnici.

Istraživanje genoma 100.000 Britanaca koji su naslijedili DNK od neandertalaca, pokazalo je da su među njima češće javljaju bezvoljnost i usamljenost, kao i to da kasno odlaze u krevet i da puše.

Naučnici Instituta Maks Plank u njemačkom gradu Lajpcigu utvrdili su da je ukrštanje neandertalaca sa ljudskom rasom uticalo na boju kože i kose ljudi, ali ne u nekom određenom smjeru.

Koautor studije Mihael Daneman rekao je da ta otkrića nagovještavaju da su neandertalci u Evropi već bili dobro prilagođeni na malo dnevne svjetlosti, kada je savremeni čovjek prvi put došao na "stari kontinent" iz Afrike, prije oko 50.000 godina.

Rezultati istraživanja objavljeni su u Američkom časopisu za ljudsku genetiku (American Journal of Human Genetics).

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar