Otkrivena zvijezda koja "jede" planete

Foto: N.N. | Otkrivena zvijezda koja "jede" planete
N.N.

Grupa američkih astronauta sa Ročesterskog tehnološkog instituta i Kalifornijskog univerziteta u Los Anđelesu uspjeli su da otkriju zvijezdu nalik Suncu koja jede planete koje se kreću oko nje.

Zvijezda RZ Ribe se nalazi na rastojanju 550 svjetlosnih godina od Zemlje u sazviježđu Ribe, a njeno svijetlo stalno treperi u neregularnim intervalima. Podaci o istraživanju objavljeni su u časopisu Astronomical Journal.

Prateći RZ Ribe uz pomoć kosmičke opservatorije Newton astronomi su otkrili da temperatura na površini zvijezde iznosi 5.330°S. Ona je prilično mlada — ima samo od 30 do 50 miliona godina.

Naučnici smatraju da je "treptanje" zvijezde povezano sa tim da tim trenucima ona guta planete koje se kreću oko nje, privlačeći ih gravitacionim poljem.

U korist te teorije ide i veliki oblak prašine koji okružuje RZ Ribe.

(Sputnjik)

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar