Uskoro ćemo živjeti hiljadu godina?!

Srna - 21.07.2012 13:56

MOSKVA, LONDON - Čuveni engleski gerontolog i profesor na Univerzitetu Kembridž Obri de Grej vjeruje da će zapanjujući tempo razvoja biologije i drugih nauka moći obezbijediti čovječanstvu hiljadugodišnji život - i to u bliskoj budućnosti!

Britanac je, takođe, dodao da je već rođena prva osoba koja će živjeti više od 1.000 godina.

Prema rečima Greja, uzrok više od 60 odsto smrtnih slučajeva u svijetu je starenje, ali sada postoje određene tehnologije koje su testirane na životinjama i koje su u stanju da produže život za nekoliko stotina godina, prenosi "Glas Rusije".

• Dinosaurusi baš nisu imali sreće

28.07.2014 18:38 - Agencije

LONDON - Udar asteroida u Zemlju, koji je doveo do potpunog istrebljenja dinosaurusa, dogodio se kada su ove životinje bile najosjetljivije, tvrde britanski naučnici.

• Prodor Gugla u oblast genetike

28.07.2014 14:36 - Agencije

VAŠINGTON - Američki informatički gigant Gugl (Google) pokreće istraživački program u oblasti genetike preko svoje istraživačke laboratorije "Gugl X", objavljeno je danas na veb sajtu zone-numerique.com.

• Razvijen prototip nove litijumske baterije

28.07.2014 13:40 - Srna

VAŠINGTON - Naučnici sa Univerziteta Stenford napravili su prototip nove litijumske baterije za telefone koja traje tri puta duže od baterija sadašnjih pametnih telefona.

• Rad na bateriji budućnosti

27.07.2014 16:35 - N.N.

Odjeljenje za nauku pri američkom Sekretarijatu za energiju je 2012. dodijelilo 120 miliona dolara novom tehnološkom centru za istraživanje baterija - sa sjedištem u Nacionalnoj laboratoriji Argon, u predgrađu Čikaga, u državi Ilinois.

• Pronađeno na stotine ljudskih skeletnih ostataka

27.07.2014 08:49 - Agencije

LA PAZ - Građevinski radnici su tokom izgradnje jedne zgrade u Boliviji naišli na masovnu grobnicu sa skeletnim ostacima na stotine najvjerovatnije domorodačkih rudara iz perioda španskog kolonijalnog doba.

• Elegantni noćni senzor »zapalio« internet

25.07.2014 15:43 - Agencije

VAŠINGTON - Sense, sistem koji omogućava analizu kvaliteta sna, disanje i čak kvalitet vazduha u prostoriji u kojoj se spava, podstakao je investitore na veb sajtu Kickstarter da uzmu učešće u participativnom finansiranju tog projekta.

• Otkrivene promjene gena povezane sa šizofrenijom

24.07.2014 11:28 - N.N.

Naučnici su uspjeli da identifikuju više od 100 genetskih varijacija povezanih s visokim rizikom oboljevanja od šizofrenije, čime se otvara put ka boljem liječenju.

• Na aukciji fosilizovani praistorijski izmet

23.07.2014 18:46 - Agencije

LOS ANĐELES - Jedna američka umjetnička galerija stavila je na aukciju metar dugi koprolit, tj. fosilizovani praistorijski izmet.

• Pronašli ljudski izmet star 50.000 godina

22.07.2014 11:49 - N.N.

ALIKANTE - Arheolozi u španskom gradu Alikanteu došli su do zanimljivih otkrića; pronašli su ljudski izmet star 50.000 godina.

• Taksi službe uvezane u aplikaciju

19.07.2014 07:50 - Nikola Vidačković

PGS grupa, koja se bavi izradom aplikacija za mobilne telefone i sajtove te izradom logotipa, a koju čine banjalučki studenti Nemanja Štrkić i Marko Malinović, izbacila je na domaće tržište još jednu aplikaciju.

• Zašto su sve mape svijeta pogrešne?

18.07.2014 16:32 - Agencije

LONDON - Nemoguće je istovremeno prenijeti trodimenzionalne kopnene prostore i razdaljine na dvodimenzionalnu mapu, kao što je nemoguće predstaviti sferični oblik planete na ravnoj površini bez distorzije.

• Kjuriositi našao misteriozni meteorit na Marsu

18.07.2014 15:52 - N.N.

Robot Kjuriositi, koji vrijedno istražuje površinu Marsa, pronašao je neobični meteorit od gvožđa, prvi takve vrste.

• Ugovor o korištenju niskokarbonskih tehnologija

16.07.2014 16:21 - Srna

LJUBLJANA - Ministar za prostorno uređenje, građevinarstvo i ekologiju Republike Srpske Srebrenka Golić izjavila je Srni da bi predstavnici Srpske u Sloveniji trebalo da potpišu ugovor o realizaciji projekta korištenja niskokarbonskih tehnologija u Srpskoj i BiH, čija je vrijednost 75.000 evra.

• Kanadski robot putuje autostopom

15.07.2014 18:00 - Srna

VANKUVER - Prvi put, jedan robot će pokušati da sam, autostopom proputuje Kanadu sa jedne na drugu obalu.

• Fizičari obnavljaju Teslinu kulu

15.07.2014 12:14 - Srna

MOSKVA - Da je Kula Vordenklif, srpskog genija Nikole Tesle, početkom 20. vijeka osigurala stvaranje efikasnog sistema prenosa i dobijanje slobodne struje u čitavom svijetu - danas bi čovječanstvo bilo lišeno mnogobrojih političkih i ekonomskih trauma, navodi Glas Rusije.