Uskoro ćemo živjeti hiljadu godina?!

Srna - 21.07.2012 13:56

MOSKVA, LONDON - Čuveni engleski gerontolog i profesor na Univerzitetu Kembridž Obri de Grej vjeruje da će zapanjujući tempo razvoja biologije i drugih nauka moći obezbijediti čovječanstvu hiljadugodišnji život - i to u bliskoj budućnosti!

Britanac je, takođe, dodao da je već rođena prva osoba koja će živjeti više od 1.000 godina.

Prema rečima Greja, uzrok više od 60 odsto smrtnih slučajeva u svijetu je starenje, ali sada postoje određene tehnologije koje su testirane na životinjama i koje su u stanju da produže život za nekoliko stotina godina, prenosi "Glas Rusije".

• I mamurluk stvar genetike?!

02.09.2014 13:25 - Srna

SIDNEJ - Mamurluk je često stvar genetike, a ne veće ili manje izdržljivosti nekog pojedinca u konzumiranju alkohola - tvrde stručnjaci.

• Neandertalci znali za hashtag

02.09.2014 12:38 - Agencije

NJUJORK - Nasuprot reputaciji da su bili glupi rođaci prvih modernih ljudi, neandertalci su slikali što, smatraju naučnici, predstavlja veliki kognitivni korak u evoluciji čovjeka.

• Razvijen polučasovni test za ebolu

02.09.2014 11:04 - Srna

TOKIO - Japanski istraživači saopštili su danas da su razvili novu metodu za otkrivanje prisustva virusa ebole u roku od 30 minuta, uz pomoć tehnologije koja će ljekarima olakšati postavljanje dijagnoze.

• Magnetno stimulisanje poboljšava memoriju!

01.09.2014 10:43 - Srna

VAŠINGTON - Američki naučnici otkrili su da magnetno stimulisanje mozga poboljšava memoriju kod ljudi.

• Uskoro patike koje same pokazuju put

31.08.2014 15:40 - Agencije

NJU DELHI - Junjakinja filma "Čarobnjak iz Oza" Doroti treba samo da lupi svojim crvenim cipelicama i da se vrati svojoj kući u Kanzas, a od septembra će slično biti moguće i u stvarnom svijetu, piše AFP.

• Kako se crvena boja igra umom?

31.08.2014 15:31 - Agencije

NJUJORK - Ljudi nikada neće saznati šta se dešavalo u glavama naših predaka prije nekoliko hiljada godina kada su prvi put uzeli boje i počeli sa farbanjem svog tijela, ali je značajno to što su izabrali crvenu, boju krvi - kao podsjetnika života, ali i smrti, piše BBC.

• Ruke i noge mogli bi iznova da izrastaju

29.08.2014 10:36 - Srna

VAŠINGTON - Naučnici vjeruju da bi ljudski udovi mogli da se u budućnosti regenerišu, odnosno da iznova izrastaju?!

• Nauka briše ružna sjećanja

28.08.2014 11:08 - Srna

MASAČUSETS - Nauka će omogućiti ljudima da ružna sjećanja zamijene lijepim i da sasvim izbrišu traume - najavljuju američki naučnici.

• Američka hipersonična raketa eksplodirala odmah nakon starta

26.08.2014 16:28 - N.N.

Američka eksperimentalna hipersonična raketa eksplodirala je prilikom lansiranja sa poligona na ostrvu Kadijak na Aljasci, saopštila je Morin Šuman, portparol Pentagona.

• Ljudi nisu pobili neandertalce

25.08.2014 14:09 - Srna

LONDON - Homo sapiensi, odnosno moderni ljudi, nisu istrijebili neandertalce, već su bili snalažljiviji i preživjeli, dok su neandertalci postupno izumrli u doba velike hladnoće u današnjoj Evropi - pokazuju najnovija naučna istraživanja.

• Radojičić: RS ima pretpostavke za ravoj programiranja

25.08.2014 10:53 - Srna

BANJALUKA - Predsjednik Narodne skupštine Srpske Igor Radojičić izjavio je na otvaranju manifestacije "ProgrameRSijada" da Republika Srpska ima veoma dobre pretpostavke za razvoj oblasti softvera, odnosno programiranja.

• Naučnici otkrili tajnu regeneracije repa guštera

24.08.2014 14:53 - Agencije

NJUJORK - Svima je poznato da gušteru izraste novi rep ukoliko ostane bez njega.

• Robot prešao 6.000 kilometara

21.08.2014 21:26 - Srna

OTAVA - Robot "HičBot" /HitchBot/, koji liči na dijete od šest godina, stigao je u Viktoriju, glavni grad Britanske Kolumbije, nakon što je stopirajući prešao više od 6.000 kilometara.

• Slovenački arheolog otkrio drevne gradove Maja u džungli

21.08.2014 14:43 - Agencije

VAŠINGTON - Ogromna vrata u vidu čeljusti čudovišta, srušeni hramovi, ostaci palata... Dva drevna grada Maja izronila su ovog ljeta iz meksičke džungle u jugoistočnom dijelu države Kampeče u srcu Jukatanskog poluostrva i to zahvaljujući slovenačkom arheologu Ivanu Šprajcu.

• Crteži govore o inteligenciji djece

21.08.2014 12:36 - Agencije

LONDON - Studija je pokazala da način na koji četvorogodišnjaci crtaju ljude govori o nivou njihove inteligencije koja se može iskoristiti i za predviđanje inteligencije za narednih 10 godina, piše časopis "Time".