Uskoro ćemo živjeti hiljadu godina?!

Srna - 21.07.2012 13:56
Uskoro ćemo živjeti hiljadu godina?!

MOSKVA, LONDON - Čuveni engleski gerontolog i profesor na Univerzitetu Kembridž Obri de Grej vjeruje da će zapanjujući tempo razvoja biologije i drugih nauka moći obezbijediti čovječanstvu hiljadugodišnji život - i to u bliskoj budućnosti!

Britanac je, takođe, dodao da je već rođena prva osoba koja će živjeti više od 1.000 godina.

Prema rečima Greja, uzrok više od 60 odsto smrtnih slučajeva u svijetu je starenje, ali sada postoje određene tehnologije koje su testirane na životinjama i koje su u stanju da produže život za nekoliko stotina godina, prenosi "Glas Rusije".

• Objavljena genetska karta različitih vrsta mamuta

24.04.2015 16:16 - AA

ANKARA - Objavljena je genetska karta različitih vrsta izumrlih mamuta koji su u ledenom dobu živjeli na području Sjeverne Amerike, Evrope, Azije i Afrike, prenosi Anadolu Agency (AA).

• Inovativnost po receptu mladih

23.04.2015 20:26 - N.N.

Sedamnaesta međunarodna izložba ideja, inovacija i stvaralaštva "Inost mladih 2015" okupila je od 15. do 17. aprila oko 500 učesnika koji su predstavili 350 eksponata.

• Gradili cestu i pronašli 43 dinosaurusova jaja

23.04.2015 18:33 - N.N.

Radnici koji su gradili cestu u južnoj Kini pronašli su 43 fosilizirana jaja za sada nepoznate vrste dinosaurusa.

• Tvrdnja naučnika: Bogatija djeca imaju razvijeniji mozak

23.04.2015 12:23 - Srna

MASAČUSETS - Djeca iz bogatijih porodica imaju razvijeniji mozak od siromašnih vršnjaka - tvrde naučnici.

• Srednjoškolci iz Prijedora programiraju robota

18.04.2015 15:12 - Srna

PRIJEDOR - Agencija za ekonomski razvoj grada Prijedora "PREDA-PD", uz finansijsku podršku kompanije "ArcelorMital", počela je provođenje projekta "Takmičenje u programiranju LEGO robota za srednje škole u Prijedoru".

• Novo zastrašujuće oružje američke vojske

18.04.2015 13:03 - N.N.

Top koji služi za lansiranje dronova potencijalno je najrazornije i najopasnije konvencionalno oružje na svijetu.

• Za računarom i u krevetu

16.04.2015 14:44 - N.N.

PROKUPLJE - Uređajem koji pomaže u rukovanju sa računarima nazvanom pokretni ergonomski nosač desktop računara, Slaviša Strahinić, diplomirani pravnik iz Prokuplja, na nedavom Međunarodnom sajmu pronalazaštva i inovativnih tehnologija u Moskvi osvojio je veliko priznanje - zlatnu medalju "Arhimed" i istoimenu zlatnu plaketu.

• Žene su bile prvi lovci?!

16.04.2015 13:02 - Srna

FONGOLI - Moguće je da su žene prve počele da koriste oružje za lov, čime su pokrenule evoluciju ljudskog mozga, smatraju američki naučnici.

• Otkriveni proteini koji kontrolišu razvoj ćelija raka

16.04.2015 11:11 - Srna

HAIFA - Izraelski naučnici su otkrili dva proteina za koje tvrde da mogu da obuzdaju rak i da kontrolišu rast i razvoj ćelija!

• Otvoren »Inost mladih 2015«

15.04.2015 13:04 - Srna

BANJALUKA - Ministar nauke i tehnologije Republike Srpske Jasmin Komić otvorio je danas u Banjaluci 17. Međunarodnu izložbu ideja, inovacija i stvaralaštva "Inost mladih 2015", na kojoj će do 17. aprila oko 500 učesnika predstaviti 350 eksponata.

• Roboti zamjenjuju pilote u avionu?

12.04.2015 11:33 - Agencije

NJUJORK - Nakon što je istraga pokazala da je kopilot aviona njemačke kompanije "Džermanvings" Andreas Lubic namjerno srušio avion sa 150 putnika u francuskim Alpima, vazduhoplovni stručnjaci sve češće razmatraju mogućnost korišćenja robota, koji bi zamijenili kopilota ili oba pilota na komercijalnim letovima.

• Naučnici otkrili masovnu grobnica iz Drugog svjetskog rata

11.04.2015 17:59 - Agencije

AMSTERDAM - Holandski naučnici saopštili su da su otkrili dosad nepoznatu masovnu grobnicu na mjestu nekadašnjeg nacističkog koncentracionog logora "Bergen-Belsen", gotovo 70 godina pošto je oslobođen.

• Farmeri u svijetu sve više čuvaju stoku pomoću dronova

11.04.2015 11:56 - Agencije

NJUJORK - Nakon što su zamijenili sekretarice, radnike u fabrikama i prodavce, roboti sada od Australije do Irske preuzimaju i jedan od najstarijih poslova na svijetu, a to je - čuvanje stoke.

• Niko ne zna ko je izgradio ostrvo u Sibiru ni zašto ga je napustio

10.04.2015 09:04 - N.N.

POR-BAŽIN - Iako pravilna struktura i ruševine na ostrvu Por-Bažin navode na zaključak da je riječ o ostacima tvrđave ili zatvora, niko sa sigurnošću ne može da tvrdi čemu je služilo sibirsko ostrvo kada je izgrađeno prije 1.300 godina.

• Kosti iz 3D štampača

08.04.2015 22:20 - N.N.

Njemački istraživači trenutno rade na razvoju jednog 3D štampača koji bi mogao štampati kosti i krvne sudove, što zvuči zaista nevjerovatno.