• Rusi planiraju Teslin toranj, koji će praviti struju za cijeli svijet

N.N. - 07.07.2014 13:51

Leonid i Sergej Plekanov iz Rusije prikupljaju sredstva za finansiranje projekta kojim bi, kako tvrde, bio riješen globalni problem nestašice energije.

• Roboti preuzimaju dobro plaćene poslove

Srna - 07.07.2014 11:34

LONDON - Roboti preuzimaju sve više poslova od ljudi: radi se o dobro plaćenim zanimanjima, a uskoro bi se to moglo dešavati i sa fizičkim poslovima - pokazuju istraživanja!

• Tibetanci nisu ljudi?!

Srna - 06.07.2014 15:52

BERKLI - Naučnici tvrde da Tibetanci nemaju problema sa razrijeđenim vazduhom i ekstremnom hladnoćom zato što - nisu ljudi?!

• Ljudi radije biraju bol nego dosadu

Agencije - 04.07.2014 16:11

LONDON - Ljudi nezadovoljni statusom na radnom mjestu više vole bolna iskustva nego da se dosađuju, ukazuje nova studija.

• Teorija crnogorskog fizičara bi mogla da promijeni svijet fizike

N.N. - 03.07.2014 18:14

Popularni Discovery Channel je sinoć, na svom Science kanalu, prikazao emisiju posvećenu crnogorskom fizičaru Draganu Hajdukoviću.

• Šekspir kriv za diskriminaciju osoba s kožnim oboljenjima

Agencije - 03.07.2014 15:58

Britanski naučnici smatraju Vilijama Šekspira odgovornim za diskriminaciju osoba s kožnim oboljenjima, zato što se u njegovim djelima ismijevaju osobe s tim problemima.

• Naučnik kreirao smrtonosnu gripu za koju nema lijeka?!

Srna - 03.07.2014 13:19

VISKONSKIN - Kontroverzni naučnik Jošihiro Kavaoka sa Univerziteta u Viskonsinu kreirao je smrtonosni virus gripe kojeg ljudski imunitet ne može da pobijedi?!

• Fabjan Kusto završio misiju pod morem

Agencije - 02.07.2014 19:18

ISLAMORADA - Francuski okeanograf i naučnik Fabjan Kusto završio je danas svoju 31-odnevnu misiju u podvodnoj bazi nedaleko od obala Floride.

• Mokrenje u službi nauke

N.N. - 02.07.2014 14:21

ATLANTA - Postoji Zakon o uriniranju. Saznanja koja su naučnici prikupljali u zološkom vrtu u Atlanti kroz posmatranje životinja. Pri tome se ne radi o šali nego o ozbiljnoj studiji s ozbiljnom primjenom.

• Počinje vijek nanoceluloze

Srna - 01.07.2014 11:25

TOKIO - Stotinu japanskih kompanija ujedinilo se kako bi počelo industrijsku proizvodnju novog perspektivnog materijala - nanoceluloze, koja je pet puta jača i lakša od gvožđa!

• Banjalučanin pravi nove teoreme

Nevena Vržina - 29.06.2014 08:02

Za dobrog matematičara potrebno je malo ljubavi prema ovoj nauci i dosta rada, tvrdi Dragomir Šarić, Banjalučanin sa adresom u Njujorku, kojem matematičke formule nikada nisu predstavljale problem.

• Zašto muškarci imaju bradavice?

Agencije - 27.06.2014 23:52

TORONTO - Kod muškaraca bradavice nemaju nikakvu praktičnu primjenu i ne mogu, kao kod žena, da doje djecu.

• Jeftinija energija iz morske soli

N.N. - 27.06.2014 15:10

Naučnicii su ustanovili kako solarni paneli proizvedeni uz pomoć magnezij hlorida rade jednako učinkovito kao oni izrađeni uz pomoć kadmijevih spojeva.

• Fosilni ostaci ljudskog izmeta pružili zanimljive podatke

Agencije - 26.06.2014 12:03

VAŠINGTON - Otkriće najstarijeg poznatog ljudskog izmeta pružilo je naučnicima dobar uvid u život neandertalaca koji su naseljavali današnju Španiju prije 50.000 godina.

• Putovanje kroz vrijeme će biti moguće

N.N. - 24.06.2014 14:42

Kada bi putnik kroz vrijeme otišao u prošlost i spriječio susret sopstvenih djede i babe, da li bi time spriječio i svoje rođenje? To je ključ čuvene teorije poznate kao "paradoks djede", u čijoj je suštini teza da je putovanje kroz vrijeme nemoguće.

5