Okolina

Na Zemlji pronađen svemirski led

Foto: N.N. | Na Zemlji pronađen svemirski led
Srna

Na Zemlji je pronađen "led sedam" /Ice VII/, odnosno svemirski led koji je do sada registrovan samo na mjesecima oko Jupitera i Saturna.

Unutar dijamanata iskopanih duboko ispod Zemljine kore naučnici su pronašli novi oblik vode, odnosno vrstu leda dosad nezabilježenu na Zemlji.

Nova vrsta leda nazvana je "led sedam" - ona je 1,5 puta gušća od običnog i ima drugačiju atomsku strukturu.

Postoji više različitih vrsta leda koje se razlikuju u gustini i rasporedu atoma.

"Led sedam" je zbijen i atomi kiseonika unutar njega formiraju kockastu strukturu, za razliku od običnog leda, koji ima heksagonalnu formu.

Pritisak potreban za formiranje "leda sedam" može se naći na Zemlji, ali je planeta uglavnom pretopla da bi se struktura ovog leda održala.

Naučnici podsjećaju da je "led sedam" pronađen na Saturnovom mjesecu Evropa, i Jupiterovim mjesecima Titan i Encelad.

Pronalazak je objavljen u naučnom časopisu "Nauka".

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar