Amerikance bi od vanzemaljaca spasio Hulk

Fena - 28.06.2012 17:44
Amerikance bi od vanzemaljaca spasio Hulk

VAŠINGTON - Više od dvije trećine Amerikanaca vjeruje da postoje vanzemaljci.

Prema anketi koju je uradila televizijska stanica National Geographic, 36 odsto Amerikanaca, odnosno 80 miliona, vjeruje da postoje vanzemaljci.

Prema ovoj anketi 65 odsto Amerikanaca, posebno žena i mladih, vjeruje da će uz pomoć "svemirske invazije" sadašnji predsjednik SAD-a Barak Obama na predsjedničkim izborima biti bolji od kandidata Republikanske partije za predsjednika SAD-a Mita Romnija.

Takođe, 71 odsto građana u Americi vjeruje da je veća mogućnost da postoje vanzemaljci nego superheroji iz filmova.

Prema istoj anketi, u slučaju napada na svijet, 21 odsto Amerikanaca izjavljuje da bi u pomoć pozvali Hulka, 12 odsto Betmena i osam odsto Spajdermana, prenosi Anadolija.

• NASA ne želi da zavisi od Rusije u sferi kosmosa

17.09.2014 14:44 - N.N.

Američka kosmička agencija NASA sklopila je ugovore sa kompanijama "Boeing" i "SpaceX" za gradnju brodova sa ljudskom posadom, koji bi trebalo krajem 2017. godina da dostave kosmonaute na Međunarodnu kosmičku stanicu.

• Odabrano mjesto na koje će sletjeti sonda Rozete

15.09.2014 17:48 - Agencije

BERLIN - Evropska svemirska agencija (ESA) je danas saopštila da je konačno odabrala mjesto na kom će biti izvedeno prvo ateriranje na jednu kometu, manevar koji predstavlja ključni element desetogodišnje misije sonde Rozeta.

• U narednih sto godina 400 sudara sa Zemljom

15.09.2014 09:59 - Srna

VAŠINGTON - U narednih stotinu godina Zemlja bi mogla da se 400 puta sudari sa drugim kosmičkim tijelima, uglavnom asteroidima - navode naučnici.

• Iznad BiH preletio veoma sjajan meteor bolid

13.09.2014 15:10 - Srna

SARAJEVO - Iznad BiH je preletio veoma sjajan meteor bolid koji su snimile kamere meteorske mreže, a postoji vjerovatnoća da je jedan njegov dio pao u blizini hrvatske granice.

• Danas stiže geomagnetska oluja

12.09.2014 11:47 - N.N.

Solarna baklja, koju je Sunce izbacilo u srijedu, mogla bi poremetiti radi komunikacijskih i električnih uređaja na Zemlji, ali i poremetiti rad satelita u orbiti.

• Kina 2022. pokreće prvu svemirsku stanicu

11.09.2014 18:22 - AA

PEKING - Kina će 2022. pokrenuti prvu svemirsku stanicu u istoriji zemlje, prenosi Anadolu Agency (AA).

• Nakon pet mjeseci u svemiru astronauti se vratili kući

11.09.2014 11:39 - Fena

KEJP KANEVERAL - Tri dosadašnja stanovnika međuanrodne svemirske stanice vratila su se danas na zemlju.

• Asteroid veličine kita će očešati Zemlju

06.09.2014 18:43 - N.N.

BERLIN- Asteroid veličine kita u nedjelju će očešati Zemlju, saopšteno je iz NASA.

• Laniakea, naš kosmički kvart

04.09.2014 10:22 - Agencije

VAŠINGTON - Astronomi su danas najavili da su mapirali superskup galaksija, kojem pripada i naš Sunčev sistem, te da su ovu moćnu grupaciju nazvali Laniakea, ili "veliki nebeski svod" na havajskom jeziku.

• Propao seksualni eksperiment u svemiru

03.09.2014 13:50 - N.N.

Uginuli su svi gušteri koji su sudjelovali u svemirskom seksualnom eksperimentu na ruskom satelitu Foton-M4, objavila je Ruska akademija nauka nakon što se letjelica vratila na Zemlju, prenosi RT.

• Planeta sa kišnim oblacima izvan Sunčevog sistema

27.08.2014 10:52 - Srna

VAŠINGTON Astronomi su otkrili prvu planetu izvan Sunčevog sistema koja ima kišne oblake, što je korak naprijed u pronalaženju planeta na kojima bi moglo biti života.

• Sateliti Galileo u pogrešnoj orbiti

24.08.2014 15:35 - Agencije

PARIZ - Dva satelita Galileo, koja su u petak raketom Sojuz lansirana iz Francuske Gvajane, nisu ušla u predviđenu orbitu, saopštila je kompanija Arijanspejs.

• Povrdili greške prilikom izbacivanja u orbitu

23.08.2014 20:03 - Srna

MOSKVA - Ruska kompanija "Lavočkin" potvrdila je danas da je došlo do grešaka zbog kojih dva evropska satelita iz misije "Galileo", lansirana uz pomoć rakete ruske proizvodnje "sojuz VS09" iz Francuske Gijane, nisu dostigla namjeravanu orbitu.

• Pratite uživo svemirsku šetnju kamerom sa glave kosmonauta

18.08.2014 21:01 - N.N.

Ruski kosmonauti Aleksandar Skvorcov i Oleg Artemijev izašli su iz Međunarodne svemirske stanice (ISS) na šestiposatnu svemirsku šetnju u okviru koje su u svemir poslali nanosatelit.

• Dvojica ruskih kosmonauta počela radove u otvorenom svemiru

18.08.2014 19:48 - Srna

MOSKVA - Dvojica ruskih kosmonauta Aleksandar Skvorcov i Oleg Artemje, članovi posade Međunarodne svemirske stanice /MSS/ počeli su radove u otvorenom kosmosu.