Britanski dječak otkrio grešku NASA

Američkoj agenciji za istraživanje svemira ( NASA) javio se britanski sedamnaestogodišnjak Majls i ukazao je na grešku u bazi podataka koji se prikupljaju na Međunarodnoj svemirskoj stanici.

Majls Soloman, učenik škole „Tapton“ u Šefildu, radio je na projektu zajedno sa svojim nastavnicima. Zadatak je obuhvatao analizu podataka sa Međunarodne svemirske stanice, a jedan od ciljeva bio je uočavanje šablona ili anomalija koje bi dovele do novih otkrića.

Soloman je pregledao podatke u vezi sa količinom radijacije na Međunarodnoj svemirskoj stanici, a pažnju mu je privukao broj -1.

“Razgovarali smo o podacima, a Soloman je odjednom pitao kako je moguće da postoji energija vrijednosti -1“, priča nastavnik Džejms O'Nil.Mladi Britanac primjetio je grešku jer energija ne može biti negativna, tj. ne može biti izražena negativnim brojem. Zbog uočenog problema, Solomon i O'Nil kontaktirali su NASA, koja se potom zahvalila na ukazanoj grešci u podacima.

U NASA su znali da postoji problem sa negativnim brojevima koji su se pojavljivali kada detektori ne bi očitavali radijaciju, ali su nadležni u Agenciji smatrali da se greška javlja jednom ili dva puta godišnje.

Engleski učenik uočio je da se greška javlja nekoliko puta dnevno!

(RTS)