Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

B92 - 09.07.2012 15:33 Video
Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

Osmog jula obilježeno je 65 godina od slučaja u Rozvelu (SAD) kada su navodno vojnici pronašli pali leteći tanjir na jednoj farmi. Sada bivši agent CIA priznaje šta se zaista dogodilo.

"To nije bio prokleti meteorološki balon – bilo je to tačno ono na šta su ljudi prvo posumnjali”, kaže Čejs Brendon, veteran CIA. “Bila je to letjelica koja očigledno nije poticala s ove planete, pala je i ne sumnjam ni trenutka da su tu pronašli ostatke nekog bića”.

Brendon je služio kao tajni operativac agencije punih 25 godina gdje se bavio međunarodnim terorizmom, kontraobaveštajnom službom, svjetskom trgovinom narkotika i krijumčarenjem oružja.

Proveo je posljednjih 10 godina radnog staža kao predstavnik za zabavu i izdavaštvo.

Tokom tog perioda, sredinom ’90-tih saznao je nešto više o Rozvelu.

“Jednog dana pretraživao sam Istorijsku kolekciju CIA i čitao naslove na nekim kutijama punim fascikli. Jedna od njih privukla mi je pažnju: pisalo je Rozvel. Spustio sam kutiju i rekao: ‘Bože, to se stvarno dogodilo!’”.

“U kutiji su bili pisani materijali i poneka fotografija i to je sve što ću bilo kome reći o sadržaju te kutije”, rekao je on.

“Međutim, to je za mene trenutak kada sam shvatio da je sve ono u šta sam vjerovao i u šta su vjerovali mnogi čista istina”.

Ništa od toga nije iznenadilo Stentona T. Fridmena, nuklearnog fizičara koji je počeo da se bavi istraživanjem NLO i koji je bio jedan od glavnih istražitelja u slučaju Rozvel.

Krajem ’70-tih Fridmen je pronašao nekoliko svjedoka koji su bili uključeni u događaje u Rozvelu ’47.

Uprkos činjenici da se izvještaj vojske promijenio preko noći – prvo je rečeno da je 8. jula 1947. pronađen pali leteći disk, a 9. jula da je riječ o meteorološkom balonu – Fridman je pronašao dovoljno svjedoka koji su mogli da potvrde prvobitnu verziju priče.

“Siguran sam da će neko uskoro iznijeti na vidjelo ono što se dogodilo”, kaže Fridmen.

Pogledajte video iz 1989. epizodu “Neriješene misterije NLO: Rozvel”.

• NASA tim sklopio najdetaljniju fotografiju Andromede ikad

25.05.2015 16:01 - N.N.

Petog januara ove godine NASA, američka svemirska agencija, objavila je snimak Andromede, nama najbliže galaksije. Fotografije je opet načinio teleskop "Habl", ali rezultat je ovaj put nadmašio sva moguća očekivanja, donosi "Collective Evolution".

• Svađe, nesporazumi i kašnjenja

20.05.2015 14:31 - Agencije

Počevši od danas pa do 12. juna, Merkur je u retrogradnom hodu, što znacima pod njegovim uticajem donosi nevolje uglavnom u komunikaciji.

• Komunikacioni satelit »MeksSat-1« nestao nakon lansiranja

16.05.2015 11:17 - Srna

MOSKVA - Meksički komunikacioni satelit lansiran na ruskoj raketi tipa "Proton-M" najvjerovatnije je nestao nekoliko minuta po lansiranju, prenose ruski mediji.

• Džinovski asteroid sutra prolazi pored Zemlje

13.05.2015 13:21 - N.N.

Asteroid prečnika 1,3 kilometara sutra će se veoma približiti Zemlji, najavljuje Nasin Program za praćenje objekata blizu Zemlje.

• Ruska letjelica »Progres« pala iznad Pacifika

08.05.2015 23:11 - N.N.

Ruska letjelica "Progres 59" sagorjela je u Zemljinoj atmosferi devet dana nakon lansiranja, usljed obaranja zbog kvara, prenio je "Spejs".

• Evo kako izgleda zalazak Sunca na Marsu

08.05.2015 19:58 - N.N.

Rover "Kjuriositi" je 15. aprila poslao na Zemlju fotografije zalaska Sunca na Marsu.

• Ruska raketa noćas pada ka Zemlji

07.05.2015 20:24 - Agencije

Ruska teretna raketa "Progres" raspašće se u atmosferi Zemlje u noći između četvrka i petka, najavila je ruska svemirska agencija "Roskosmos".

• Rusi pripemaju novu sondu za Marsov satelit

04.05.2015 14:24 - Agencije

MOSKVA - Ruska savezna svemirska agencija Roskosmos planira da lansira novu sondu za ispitivanje tla na Marsovom satelitu Fobos, u skladu sa nacrtom ruskog novog svemirskog programa od 2016. do 2025. godine, koji je danas zvanično predstavljen.

• Robomajmun Čarli osvaja Mjesec

02.05.2015 21:20 - N.N.

BREMEN - Mjesec, bojno polje istraživačkih letjelica i rovera, uskoro će pohoditi i njemački robomajmun Čarli.

• Svemirsko zračenje šteti mozgu astronauta

02.05.2015 13:43 - Agencije

Zračenje kojem su izloženi astronauti na dugim putovanjima u svemiru, mogu da oštete njihov nervni sistem i dovedu do trajnog smanjenja kognitivnih sposobnosti, rezultati su najnovije naučne studije obavljene nad laboratorijskim miševima.

• Svemirska letjelica »Messenger« pala na Merkur

01.05.2015 22:08 - AA

ANKARA - Svemirska letjelica "Messenger" Američke svemirske agencije (NASA), koja je 2004. lansirana u atmosferu kako bi pratila planetu Merkur, nakon što joj je istekao vijek trajanja pala je na površinu ove planete, prenosi Anadolu Agency (AA).

• Do Mjeseca za samo par sati?

01.05.2015 20:11 - N.N.

Moguće je da je NASA uspješno testirala oblik svemirskog leta koji bi ljude mogao da prevozi do Mjeseca za samo nekoliko sati - i na kraju nas dovede do toga da putujemo brzinom gotovo jednakom brzini svjetlosti.

• Ruska svemirska letjelica pada prema Zemlji

29.04.2015 15:03 - Agencije

MOSKVA - Ruska svemirska ljetelica bez posade, koja snabdijeva Međunarodnu svemirsku stanicu, pada prema Zemlji naizgled bez ikakve kontrole, izjavio je jedan neimenovani ruski zvaničnik za agenciju AFP.

• Ruski teretni brod za snabdijevanje Svemirske stanice u opasnosti

29.04.2015 10:50 - Fena

MOSKVA - Ruski svemirski teretni brod "Progres", koji treba na Međunarodnu svemirsku stanicu (ISS) dopremiti gorivo i hranu, u opasnosti je jer ima teškoća s prenosom podataka, rekle su u utorak ruske vlasti koje se ipak nadaju da će brod sutra pristati na ISS.