Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

B92 - 09.07.2012 15:33 Video
Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

Osmog jula obilježeno je 65 godina od slučaja u Rozvelu (SAD) kada su navodno vojnici pronašli pali leteći tanjir na jednoj farmi. Sada bivši agent CIA priznaje šta se zaista dogodilo.

"To nije bio prokleti meteorološki balon – bilo je to tačno ono na šta su ljudi prvo posumnjali”, kaže Čejs Brendon, veteran CIA. “Bila je to letjelica koja očigledno nije poticala s ove planete, pala je i ne sumnjam ni trenutka da su tu pronašli ostatke nekog bića”.

Brendon je služio kao tajni operativac agencije punih 25 godina gdje se bavio međunarodnim terorizmom, kontraobaveštajnom službom, svjetskom trgovinom narkotika i krijumčarenjem oružja.

Proveo je posljednjih 10 godina radnog staža kao predstavnik za zabavu i izdavaštvo.

Tokom tog perioda, sredinom ’90-tih saznao je nešto više o Rozvelu.

“Jednog dana pretraživao sam Istorijsku kolekciju CIA i čitao naslove na nekim kutijama punim fascikli. Jedna od njih privukla mi je pažnju: pisalo je Rozvel. Spustio sam kutiju i rekao: ‘Bože, to se stvarno dogodilo!’”.

“U kutiji su bili pisani materijali i poneka fotografija i to je sve što ću bilo kome reći o sadržaju te kutije”, rekao je on.

“Međutim, to je za mene trenutak kada sam shvatio da je sve ono u šta sam vjerovao i u šta su vjerovali mnogi čista istina”.

Ništa od toga nije iznenadilo Stentona T. Fridmena, nuklearnog fizičara koji je počeo da se bavi istraživanjem NLO i koji je bio jedan od glavnih istražitelja u slučaju Rozvel.

Krajem ’70-tih Fridmen je pronašao nekoliko svjedoka koji su bili uključeni u događaje u Rozvelu ’47.

Uprkos činjenici da se izvještaj vojske promijenio preko noći – prvo je rečeno da je 8. jula 1947. pronađen pali leteći disk, a 9. jula da je riječ o meteorološkom balonu – Fridman je pronašao dovoljno svjedoka koji su mogli da potvrde prvobitnu verziju priče.

“Siguran sam da će neko uskoro iznijeti na vidjelo ono što se dogodilo”, kaže Fridmen.

Pogledajte video iz 1989. epizodu “Neriješene misterije NLO: Rozvel”.

• Kometa s mirisom pokvarenih jaja

23.10.2014 17:04 - Agencije

PARIZ - Pokvarena jaja, konjska mokraća, alkohol i gorki badem; to je mješavina mirisa koja se širi sa kometa, tvrde evropski naučnici.

• Kina lansirala istraživački satelit

20.10.2014 14:19 - Fena

PEKING - Kina je danas uspješno lansirala na zadatu orbitu istraživački satelit, javila je agencija Xinhua.

• Kometa Siding Spring prošla pored Marsa

20.10.2014 11:28 - Agencije

VAŠINGTON - Kometa C/2013 A1 (poznata pod imenom Siding Spring), veličine manje planine, prošla je u nedelju pored Marsa, što se događa jednom u milion godina.

• Fascinantni meteor prošao pored Marsa i leti prema Suncu

20.10.2014 09:11 - Fena

NJUJORK - Komet iz vanjskih dijelova Sunčeva sistema u nedjelju je napravio rijedak bliski prolaz pored Marsa gdje ga je pratila flota robotskih sondi.

• Rover Oportuniti pronašao krst na Marsu?

17.10.2014 10:15 - N.N.

Rover Oportuniti koji već dugi niz godina istražuje crvenu planetu Mars, prije neki dan je uslikao neobičnu zanimljivu fotografiju.

• Ljudi ne treba da idu na Mars

14.10.2014 12:58 - Srna

MASAČUSETS - Ljudi ne treba da idu na Mars, jer na toj planeti niko ne bi preživio duže od 68 dana - upozorava studija Masačusetskog instituta tehnologije /MIT/.

• Super tajfun juri prema Japanu

11.10.2014 08:33 - N.N.

Velike pojave kao što su oluje možemo cijeniti samo ukoliko ih pogledamo iz svemira, a upravo to je uradio astronaut Rid Vajsmen.

• Uskoro prvi let NASA-ine rakete za 21. vijek

10.10.2014 10:47 - Fena

HOUSTON - NASA-in Orion, "svemirski brod za 21. vijek" koji bi čovječanstvo trebao odvesti do Mjeseca i Marsa, uskoro će krenuti na svoj prvi let, koji je zakazan za 4. decembar ove godine.

• Sutra potpuno pomračenje Mjeseca

07.10.2014 14:27 - Agencije

Američka svemirska agencija NASA saopštila je da će sutra biti potpuno pomračenje Mjeseca, prenose mediji u SAD.

• Komercijalni letovi na Mjesec od 2018.

06.10.2014 16:33 - N.N.

Kompanija "Space Adventures" uvodi prve komercijalne letove ka Mjesecu od 2018.

• Amerika i Indija zajedno »osvajaju« Mars

03.10.2014 11:36 - N.N.

Administrator NASA Čarls Bolden i K. Radakrišnan, predsjednik Indijske organizacije za svemirska istraživanja (ISRO), pokrenuće satelitsku misiju koja će pratiti Zemlju i ustanoviti putanje za buduće zajedničke misije za istraživanje Marsa.

• Svemirska braća (ni)su se već javila?

30.09.2014 12:13 - Srna

ČIKAGO - Naučnici uz pomoć nasavremenije tehnike tragaju za znakovima potencijalnog života u svemiru, a neki su uvjereni da su već pronađena planete na kojima ima inteligentnih bića.

• U dalekom svemiru otkrivene »molekule života«

29.09.2014 12:16 - N.N.

Naučnicu su u središtu naše galaksije otkrili složene molekule koje mogu učestvovati u hemijskim procesima u kakvima nastaje život.

• Nova posada stigla na orbitalnu stanicu

26.09.2014 09:59 - Srna

BAJKONUR - Posada ruskog svemirskog broda "sojuz TMA-14M" stigla je danas na Međunarodnu svemirsku stanicu /MSS/ poslije uspješnog spajanja sa orbitalnim objektom, saopštila je kontrola misije.

• Pronađena voda na planeti četiri puta većoj od Zemlje

25.09.2014 12:29 - AA

ANKARA - Naučnici su pronašli vodu na jednoj planeti veličine Neptuna, objavljeno je u magazinu "Nature".