Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

B92 - 09.07.2012 15:33 Video
Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

Osmog jula obilježeno je 65 godina od slučaja u Rozvelu (SAD) kada su navodno vojnici pronašli pali leteći tanjir na jednoj farmi. Sada bivši agent CIA priznaje šta se zaista dogodilo.

"To nije bio prokleti meteorološki balon – bilo je to tačno ono na šta su ljudi prvo posumnjali”, kaže Čejs Brendon, veteran CIA. “Bila je to letjelica koja očigledno nije poticala s ove planete, pala je i ne sumnjam ni trenutka da su tu pronašli ostatke nekog bića”.

Brendon je služio kao tajni operativac agencije punih 25 godina gdje se bavio međunarodnim terorizmom, kontraobaveštajnom službom, svjetskom trgovinom narkotika i krijumčarenjem oružja.

Proveo je posljednjih 10 godina radnog staža kao predstavnik za zabavu i izdavaštvo.

Tokom tog perioda, sredinom ’90-tih saznao je nešto više o Rozvelu.

“Jednog dana pretraživao sam Istorijsku kolekciju CIA i čitao naslove na nekim kutijama punim fascikli. Jedna od njih privukla mi je pažnju: pisalo je Rozvel. Spustio sam kutiju i rekao: ‘Bože, to se stvarno dogodilo!’”.

“U kutiji su bili pisani materijali i poneka fotografija i to je sve što ću bilo kome reći o sadržaju te kutije”, rekao je on.

“Međutim, to je za mene trenutak kada sam shvatio da je sve ono u šta sam vjerovao i u šta su vjerovali mnogi čista istina”.

Ništa od toga nije iznenadilo Stentona T. Fridmena, nuklearnog fizičara koji je počeo da se bavi istraživanjem NLO i koji je bio jedan od glavnih istražitelja u slučaju Rozvel.

Krajem ’70-tih Fridmen je pronašao nekoliko svjedoka koji su bili uključeni u događaje u Rozvelu ’47.

Uprkos činjenici da se izvještaj vojske promijenio preko noći – prvo je rečeno da je 8. jula 1947. pronađen pali leteći disk, a 9. jula da je riječ o meteorološkom balonu – Fridman je pronašao dovoljno svjedoka koji su mogli da potvrde prvobitnu verziju priče.

“Siguran sam da će neko uskoro iznijeti na vidjelo ono što se dogodilo”, kaže Fridmen.

Pogledajte video iz 1989. epizodu “Neriješene misterije NLO: Rozvel”.

• Američki satelit eksplodirao u orbiti

02.03.2015 15:58 - Srna

VAŠINGTON - Američka mornarica potvrdila je da se dogodila neobjašnjiva eksplozija njenog satelita, koja je ispunila Zemljinu orbitu potencijalno opasnim krhotinama.

• Treći izlazak kosmonauta u svemir

01.03.2015 15:55 - N.N.

VAŠINGTON - Dvojica članova posade Međunarodne svemirske stanice /MSS/ astronauti Beri Vilmor i Teri Virts izašli su danas u svemir, treći put u nedjelju dana da bi postavili neophodnu opremu koja će u budućnosti omogućiti spajanja kosmičkih letjelica.

• Otkrivena crna rupa 12 milijardi puta veća od Sunca

26.02.2015 15:35 - N.N.

Naučnici su otkrili crnu rupu koja ima 12 milijardi puta veću masu od Sunca i koja je nastala 900 miliona godina poslije Velikog praska.

• Šta to jedu astronauti?

25.02.2015 17:27 - Srna

NASA je uspjela da pošalje ljude na Mjesec, rovjere na Mars i brojne sonde u spoljni prsten Sunčevog sistema. Ispostavlja se da je hranjenje ljudi u svemiru možda i najzahtjevniji zadatak.

• Čeka nas najveće pomračenje Sunca u poslednjih 16 godina

25.02.2015 14:01 - N.N.

Pomračenje Sunca koje će blokirati oko 90 procenata sunčeve svjetlosti i biti vidljivo širom Evrope sledećeg mjeseca biće najveći događaj te vrste u poslednjih 16 godina

• Drugi izlazak kosmonauta u svemir

25.02.2015 13:49 - Srna

VAŠINGTON - Dvojica članova posade Međunarodne svemirske stanice /MSS/ ponovo su danas izašli u svemir kako bi postavili neophodnu opremu koja će u budućnosti omogućiti spajanja kosmičkih letjelica, saopštila je NASA.

• Kosmonauti u orbiti postavljaju novu opremu

21.02.2015 17:03 - Srna

VAŠINGTON - Dvojica članova posade Međunarodne svemirske stanice /MSS/ obavila su danas prvi od tri planirana izlaska u orbitu kako bi postavili novu opremu koja će u budućnosti omogućiti spajanja kosmičkih letjelica, saopštila je NASA.

• Spektakularan ples Mjeseca, Venere i Marsa

20.02.2015 19:54 - N.N.

SARAJEVO - Noćno nebo iznad Bosne i Hercegovine zemlje večeras je ukrašeno "susretom" Mjeseca, Venere i Marsa.

• Sutra »bliski susret« Mjeseca, Venere i Marsa

19.02.2015 17:34 - N.N.

U petak, 20. februara, sa prvim sumrakom dok noć pada, izađite napolje i pogledajte ka zapadnom dijelu neba.

• Misteriozna magla na Marsu zbunila naučnike

18.02.2015 13:19 - Agencije

Misteriozna izmaglica visoko iznad površine Marsa nameće naučnicima brojna pitanja. Veliki oblak su prvi put primijetili astronomi amateri 2012. godine, kada se dva puta pojavio.

• Meteor napravio spektakl na nebu

17.02.2015 14:44 - N.N.

Razne nijanse narandžaste, plave i bijele boje obasjale su nebo nad Novim Zelandom praćene serijom jakih eksplozija.

• Habl će trajati još pet godina

17.02.2015 14:35 - Srna

LONDON - Naučnici se nadaju da će svemirski teleskop "Habl" biti funkcionalan još najmanje pet godina, a možda i duže.

• Osvanula 3 sunca iznad Čeljabinska

17.02.2015 14:07 - Srna

ČELJABINSK - Iznad ruskog grada Čeljabinska osvanula su tri "sunca"?!

• Habl snimio svemirski smajli

17.02.2015 10:54 - Fena

VAŠINGTON - Teleskop Habl (Hubble) uočio je u svemiru "smješka" (smiley) kojeg su "stvorile" udaljene galaksije, objavile su američka svemirska agencija NASA i Evropska svemirska agencija ESA, koje upravljaju teleskopom koji kruži u niskoj zemljinoj orbiti.

• Ostalo 100 kandidata za put na Mars, među njima i Hrvat Marko