Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

B92 - 09.07.2012 15:33 Video

Osmog jula obilježeno je 65 godina od slučaja u Rozvelu (SAD) kada su navodno vojnici pronašli pali leteći tanjir na jednoj farmi. Sada bivši agent CIA priznaje šta se zaista dogodilo.

"To nije bio prokleti meteorološki balon – bilo je to tačno ono na šta su ljudi prvo posumnjali”, kaže Čejs Brendon, veteran CIA. “Bila je to letjelica koja očigledno nije poticala s ove planete, pala je i ne sumnjam ni trenutka da su tu pronašli ostatke nekog bića”.

Brendon je služio kao tajni operativac agencije punih 25 godina gdje se bavio međunarodnim terorizmom, kontraobaveštajnom službom, svjetskom trgovinom narkotika i krijumčarenjem oružja.

Proveo je posljednjih 10 godina radnog staža kao predstavnik za zabavu i izdavaštvo.

Tokom tog perioda, sredinom ’90-tih saznao je nešto više o Rozvelu.

“Jednog dana pretraživao sam Istorijsku kolekciju CIA i čitao naslove na nekim kutijama punim fascikli. Jedna od njih privukla mi je pažnju: pisalo je Rozvel. Spustio sam kutiju i rekao: ‘Bože, to se stvarno dogodilo!’”.

“U kutiji su bili pisani materijali i poneka fotografija i to je sve što ću bilo kome reći o sadržaju te kutije”, rekao je on.

“Međutim, to je za mene trenutak kada sam shvatio da je sve ono u šta sam vjerovao i u šta su vjerovali mnogi čista istina”.

Ništa od toga nije iznenadilo Stentona T. Fridmena, nuklearnog fizičara koji je počeo da se bavi istraživanjem NLO i koji je bio jedan od glavnih istražitelja u slučaju Rozvel.

Krajem ’70-tih Fridmen je pronašao nekoliko svjedoka koji su bili uključeni u događaje u Rozvelu ’47.

Uprkos činjenici da se izvještaj vojske promijenio preko noći – prvo je rečeno da je 8. jula 1947. pronađen pali leteći disk, a 9. jula da je riječ o meteorološkom balonu – Fridman je pronašao dovoljno svjedoka koji su mogli da potvrde prvobitnu verziju priče.

“Siguran sam da će neko uskoro iznijeti na vidjelo ono što se dogodilo”, kaže Fridmen.

Pogledajte video iz 1989. epizodu “Neriješene misterije NLO: Rozvel”.

• Rosetta konačno slijeće na kometu

01.08.2014 14:01 - N.N.

Evropski projekat slanja robota na kometu uskoro ulazi u ključnu fazu.

• Zašto Mjesec nije okrugao?

31.07.2014 22:32 - Agencije

LOS ANÐEES - Bio pun ili mlad, zemljin najbliži susjed u kosmosu još uvijek predstavlja enigmu ma koliko nam se činio poznatim.

• Koliko je težak Mliječni put?

30.07.2014 22:24 - N.N.

LONDON - Naša galaksija, Mliječni put, je lakša nego što se dosad mislilo, rezultat je najnovijeg istraživanja britanskih naučnika.

• Teleskop Gaja spreman za istraživanje Mliječnog puta

30.07.2014 10:30 - Agencije

ŽENEVA - Nakon nekoliko neprijatnih iznenađenja, evropski svemirskim teleskom Gaja spreman je za svoju naučnu misiju - istraživanje i mapiranje Mliječnog puta, saopštila je Evropska svemirska agencija ESA.

• Obuka pod morem za misije u svemiru

29.07.2014 13:57 - N.N.

Laboratorija Aquarius jedina je u svijetu podvodna laboratorija za obuku astronauta.

• Izgubljeni u svemiru, niko ne zna gdje su geko gušteri

28.07.2014 22:14 - Agencije

MOSKVA - Svemirom lutaju mali tropski gušteri koje su ruski naučnici poslali u orbitu 18. jula na satelitu Foton-M4, iz kosmičkog centra u Bajkonuru.

• Kada umiru, crne rupe eksplodiraju i »pobijele«

24.07.2014 19:01 - Agencije

NJUJORK - Prema najnovijoj teoriji, crne rupe završavaju svoj kosmički život postajući "bijele rupe", koje se ponašaju na radikalno suprotan način od crnih - umjesto da usisavaju materiju, one je izbacuju.

• Najtužnija fotografija, sukob u Gazi vidljiv iz svemira

24.07.2014 17:32 - Agencije

BEOGRAD - Društvene mreže danas bruje zbog jedne fotografije, "najtužnije fotografije do sada", koju je snimio astronaut Međunarodne svemirske stanice Aleksander Gerst i tvitovao. Riječ je o fotografiji sukoba u Gazi.

• Progres se spojio sa orbitalnom stanicom

24.07.2014 12:23 - Srna

MOSKVA - Ruski teretni svemirski brod "progres M-24M" uspješno se spojio sa Međunarodnom svemirskom stanicom /MSS/ poslije lansiranja na raketi "sojuz-U" iz kosmodroma u Bajkonuru, saopštila je kontrola misije u blizini Moskve.

• Atomski sat farao ide u svemir 2016.

23.07.2014 13:17 - N.N.

Ultraprecizan atomski sat farao, napravljen na način da u 300 miliona godina kasni samo jednu sekundu, isporučen je Evropskoj svemirskoj agenciji, a u Međunarodnu svemirsku stanicu (ISS), od zemlje udaljenu oko 400 km, biće poslan 2016, objavio je Nacionalni centar za svemirska istraživanja (Cnes).

• NASA garantuje da će pronaći vanzemaljski život

23.07.2014 13:08 - N.N.

Američka svemirska agencija NASA tvrdi kako će u idućih 20 godina pronaći vanzemaljski život, ali pretpostavlja kako će to biti izvan našeg Sunčanog sistema.

• Da li živimo u multiverzumu?

19.07.2014 18:07 - Agencije

TORONTO - Naš univerzum bi mogao da bude samo jedan u moru beskonačnog broja drugih univerzuma, tvrde naučnici koji se nadaju da će im novi eksperimenti pomoći da dokažu teoriju multiverzuma.

• Atomski sat Pharao ide u svemir 2016.

18.07.2014 10:41 - Fena

PARIZ - Ultraprecizan atomski sat Pharao, napravljen na način da u 300 miliona godina kasni samo jednu sekundu, isporučen je Evropskoj svemirskoj agenciji, a u Međunarodnu svemirsku postaju (ISS), od zemlje udaljenu oko 400 km, biće poslan 2016., objavio je Nacionalni centar za svemirska istraživanja (Cnes).

• Asteroid sa crnom piramidom leti prema Zemlji

14.07.2014 16:02 - N.N.

Kanadski satelit NEOSSat fotografisao je tajanstveni objekat na asteroidu 101955 (1999 RQ36).

• Lansirana prva raketa nosač »Angara«

09.07.2014 15:34 - N.N.

Sa kosmodroma Pleseck iz trećeg pokušaja lansirana je raketa nosač lake klase "Angara-1.2PP".