Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

B92 - 09.07.2012 15:33 Video
Da li su vanzemaljci sletjeli u Rozvel?

Osmog jula obilježeno je 65 godina od slučaja u Rozvelu (SAD) kada su navodno vojnici pronašli pali leteći tanjir na jednoj farmi. Sada bivši agent CIA priznaje šta se zaista dogodilo.

"To nije bio prokleti meteorološki balon – bilo je to tačno ono na šta su ljudi prvo posumnjali”, kaže Čejs Brendon, veteran CIA. “Bila je to letjelica koja očigledno nije poticala s ove planete, pala je i ne sumnjam ni trenutka da su tu pronašli ostatke nekog bića”.

Brendon je služio kao tajni operativac agencije punih 25 godina gdje se bavio međunarodnim terorizmom, kontraobaveštajnom službom, svjetskom trgovinom narkotika i krijumčarenjem oružja.

Proveo je posljednjih 10 godina radnog staža kao predstavnik za zabavu i izdavaštvo.

Tokom tog perioda, sredinom ’90-tih saznao je nešto više o Rozvelu.

“Jednog dana pretraživao sam Istorijsku kolekciju CIA i čitao naslove na nekim kutijama punim fascikli. Jedna od njih privukla mi je pažnju: pisalo je Rozvel. Spustio sam kutiju i rekao: ‘Bože, to se stvarno dogodilo!’”.

“U kutiji su bili pisani materijali i poneka fotografija i to je sve što ću bilo kome reći o sadržaju te kutije”, rekao je on.

“Međutim, to je za mene trenutak kada sam shvatio da je sve ono u šta sam vjerovao i u šta su vjerovali mnogi čista istina”.

Ništa od toga nije iznenadilo Stentona T. Fridmena, nuklearnog fizičara koji je počeo da se bavi istraživanjem NLO i koji je bio jedan od glavnih istražitelja u slučaju Rozvel.

Krajem ’70-tih Fridmen je pronašao nekoliko svjedoka koji su bili uključeni u događaje u Rozvelu ’47.

Uprkos činjenici da se izvještaj vojske promijenio preko noći – prvo je rečeno da je 8. jula 1947. pronađen pali leteći disk, a 9. jula da je riječ o meteorološkom balonu – Fridman je pronašao dovoljno svjedoka koji su mogli da potvrde prvobitnu verziju priče.

“Siguran sam da će neko uskoro iznijeti na vidjelo ono što se dogodilo”, kaže Fridmen.

Pogledajte video iz 1989. epizodu “Neriješene misterije NLO: Rozvel”.

• U padu letjelice »Virdžin galaktik« poginula jedna osoba

31.10.2014 20:52 - Srna

SAKRAMENTO - Najmanje jedna osoba je poginula, a druga je povrijeđena prilikom pada turističkog svemirskog broda "Virdžin galaktik" u pustinju u američkoj saveznoj državi Kalifornija, saopštila je danas policija.

• Uspješno lansirana Ruska raketa »Sojuz«

29.10.2014 11:27 - Fena

ASTANA - Ruska raketa "Sojuz 2.1a", koja nosi kosmički brod "Progres" uspješno je jutros lansirana s kosmodroma Bajkonur, saopštila je ruska svemirska agencija "Roskosmos".

• Raketa uništena zbog kvara

29.10.2014 08:37 - Srna

VAŠINGTON - Američka raketa "Antares", koja je upućena ka Međunarodnoj svemirskoj stanici /MSS/, eksplodirala je neposredno po uzlijetanju sa komercijalnog lansirnog centra u Virdžiniji.

• Čovječanstvo će nestati za 18 godina?

28.10.2014 12:54 - Srna

VAŠINGTON, MOSKVA - Veliki asteroid "2004 VD17" mogao bi da 1. maja 2032. godine udari u Zemlju i uništi čovječanstvo, a američki i ruski naučnici imaju različite prijedloge o tome kako spriječiti kataklizmu.

• NASA otkrila rupu na Suncu

27.10.2014 12:36 - N.N.

Rupu u obliku kvadrata na Suncu NASA je nedavno primijetila, ali stručnjaci ističu da ova pojava ne može da utiče na život ljudi na Zemlji.

• Zemlja neće biti tri dana u potpunom mraku

26.10.2014 14:14 - Agencije

NJUJORK - Već nekoliko dana internetom kruži upozorenje kako je NASA navodno potvrdila da će 21, 22 i 23 decembra ove godine Zemlja biti u potpunom mraku zbog najveće solarne erupcije u poslednjih pola vijeka.

• Lansiran eksperimentalni kineski lunarni orbiter

24.10.2014 11:02 - Srna

PEKING - Kina je danas lansirala eksperimentalni svemirski brod koji će kružiti oko Mjeseca i vratiti se na Zemlju u okviru priprema za prvo bespilotno slijetanje na površinu Mjeseca i povratak.

• Slijede tri dana mraka na Zemlji

23.10.2014 19:35 - N.N.

NASA je potvrdila tri dana potpunog mraka koji će uslijediti 21, 22, i 23.decembra ove godine!

• Kometa s mirisom pokvarenih jaja

23.10.2014 17:04 - Agencije

PARIZ - Pokvarena jaja, konjska mokraća, alkohol i gorki badem; to je mješavina mirisa koja se širi sa kometa, tvrde evropski naučnici.

• Kina lansirala istraživački satelit

20.10.2014 14:19 - Fena

PEKING - Kina je danas uspješno lansirala na zadatu orbitu istraživački satelit, javila je agencija Xinhua.

• Kometa Siding Spring prošla pored Marsa

20.10.2014 11:28 - Agencije

VAŠINGTON - Kometa C/2013 A1 (poznata pod imenom Siding Spring), veličine manje planine, prošla je u nedelju pored Marsa, što se događa jednom u milion godina.

• Fascinantni meteor prošao pored Marsa i leti prema Suncu

20.10.2014 09:11 - Fena

NJUJORK - Komet iz vanjskih dijelova Sunčeva sistema u nedjelju je napravio rijedak bliski prolaz pored Marsa gdje ga je pratila flota robotskih sondi.

• Rover Oportuniti pronašao krst na Marsu?

17.10.2014 10:15 - N.N.

Rover Oportuniti koji već dugi niz godina istražuje crvenu planetu Mars, prije neki dan je uslikao neobičnu zanimljivu fotografiju.

• Ljudi ne treba da idu na Mars

14.10.2014 12:58 - Srna

MASAČUSETS - Ljudi ne treba da idu na Mars, jer na toj planeti niko ne bi preživio duže od 68 dana - upozorava studija Masačusetskog instituta tehnologije /MIT/.

• Super tajfun juri prema Japanu

11.10.2014 08:33 - N.N.

Velike pojave kao što su oluje možemo cijeniti samo ukoliko ih pogledamo iz svemira, a upravo to je uradio astronaut Rid Vajsmen.