Kina cijelo nebo planira ispuniti internet-satelitima

Foto: Ilustracija | Kina cijelo nebo planira ispuniti internet-satelitima
N.N.

Kineska svemirska agencija CASIC ove godine će lanisrati prve u seriji broadband satelita koji će, prema najavi, u skoroj budućnost svima nuditi superbrzi internet, ma gdje oni bili.

Prošlog mjeseca kompanija za svemirska putovanja u vlasništvu Elona Maska lansirala je par satelita kojima planira tesitrati novu vrstu globalnog interneta. Vidjevši potencijal u ovom planu, Kineska kompanija China Aerospace Science and Industry Corp (CASIC) krajem godine planira lansirati i svoje eksperimentalne internet satelite.

Predsjednik Druge akademije CASIC-a Zang Zongjang nedavno je najavio da će prvi sateliti uzletjeti u nižu orbitu gdje će pokušati ostvariti prenos od 500 Megabita/s. Ovime agencija planira prirediti teren za ostalih 156 satelita koje planira lansirati u sklopu projekta Hongyun.

Nakon što uspješno lansiraju prvi satelit, CASIC će do 2020. u orbitu poslati još četiri, a do 2022. taj broj planiraju povećati do 156. Prvi sateliti će letjeti u niskoj orbiti od 1000 kilometara.

Zang je prilikom objave naglasio da će 'Hongyun brojnim korisnicima omogućiti da uživaju u superbrzom broadband internetu bili oni u pustinji, na sred okeana ili u avionu.'

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar