NASA objavila na internetu poruke vanzemaljcima (VIDEO)

Američka svemirska agencija (NASA) objavila je na internetu integralni sadržaj zlatnih ploča sa snimljenim zvukovima sa Zemlje, koje je poslala 1977. u sondama Vojadžer 1 i 2, kako bi ih neka napredna vanzemaljska inteligencija pronašla, te se tako upoznala sa nama i našom planetom.

Među audio zapisima nalaze se pozdravi na 55 jezika, kao i zvukovi iz zemljine svakodnevice - zvuk kiše i vjetra, voza u prolazu, automobila, ali i dozivanje majmuna i slonova.

Na zlatnim pločama je snimljeno i 27 muzičkih numera, od Baha do Čaka Berija i Luisa Amstronga, od senegalskih do kineskih i peruanskih melodija.

Bio je to način da se sažme čovječanstvo. Zvučni zapisi dopunjeni su sa 116 fotografija najpoznatijih prizora sa Zemlje, shemama solarnog sistema i objašnjenjem našeg digitalnog sistema.

Ispod možete čuti pozdrav na srpskom, a kompletne poruke možete čuti ovdje.

Inače, jedna od pjesama koju je NASA poslala vanzemaljcima jeste i bluz klasik Blajnd Vilija Džonsona "Dark Was the Night, Cold Was the Ground".