NASA otkrila mjesto pada letjelice Kasini

Foto: N.N. | NASA otkrila mjesto pada letjelice Kasini
N.N.

Američka svemirska agencija objavila je fotografije Saturna pred pad letjelice Kasini 15. septembra 2017. godine.

Kasini je proveo 13 godina proučavajući "Šesti kamen od Sunca", i za to vrijeme poslao na Zemlju hiljade fotografija, prenosi Dejli mejl.

Dva dana pred pad, letjelica je napravila posljednji mozaik Saturna, koji se sastojao od 80 fotografija, načinjenih u roku od dva sata.

NASA je izdvojile 42, i od njih napravila posljednju detaljnu fotografiju ove planete, pod nazivom "Zbogom Saturnu".

Sonda Kasini izgorela je za vrijeme uranjanja u atmosferu Saturna, stopivši se na taj način sa planetom koju je počela da istražuje 1977. godine.

Kasini je inače jedina svemirska letjelica koja je ikada kružila oko Saturna. Donela je brojna otkrića, uključujući postojanje okeana na Saturnovim mjesecima Encelad i Titan.

Kasini je stigao do Saturna 2004. godine, i od tada je sakupljao podatke pomoću svojih 12 instrumenata. Sa letjelicom je u paru radila i sonda Hajgens, koja je sletjela na Titan 2005. godine.

Pošto su Kasinijeve zalihe goriva u 2017. bile skoro istrošene, Nasa se odlučila za "veliko finale" u okviru koje je letjelica završila svoju naučnu misiju.

(NN/b92.net)

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar