Naučnik NASA: Vanzemaljci bi mogli izgledati drukčije nego što mislimo

Foto: Ilustracija | Naučnik NASA: Vanzemaljci bi mogli izgledati drukčije nego što mislimo

Silvano P. Kolombano, u sektoru NASA za inteligentne sisteme tvrdi da trenutno poimanje vanzemaljaca ne sagledava baš sve mogućnosti.

U naučnoj objavi Kolombano je rekao da 'želi da istakne činjenicu da inteligencija koju možda jednog dana pronađemo ili koja možda odluči da pronađe nas (ako to već nije učinila) nije isključivo sazidana od ugljenika'.

Naučnike je pokušao da podsjeti da gledaju dalje od utemeljenih teorija rekavši da 'moramo ponovo da sagledamo naše pretpostavke o vanzemaljcima'.

"Međuzvjezdana putovanja moguće je ostvariti višegeneracijskim misijama, dok bi oblik vanzemaljca mogao da bude puno drukčiji nego što mislimo", rekao je on.

Kolombano pretpostavlja da međuzvjezdani putnici ne moraju da budu vanzemaljci veličine čovjeka, već i ekstremno mala super-inteligentna stvorenja (roboti, mikroentiteti i tako dalje). Kao oslonac za ovu teoriju spomenuo je činjenicu da je naša civilizacija nastala prije otprilike 10.000 godina s tim da je dramatični tehnološki napredak zabilježila tek tokom prošlih 500. U ovom trenu je zbog toga jako teško predvidjeti tehnološku evoluciju koja će se dogoditi tokom sljedećih 1.000, a kamoli šest milijardi godina.

NASA u ovom trenutku pretražuje svemir za znakovima života koristeći program SETI (Search for Extraterrestrial Intelligence, odnosno Potraga za vanzemaljskom inteligencijom), a Kolombano je takođe naglasio da naša analiza radiotalasa kasni za trendovima te je predložio da ih zamijeni 'spekulativna fizika' s korijenima u konkretnim teorijama i 'opremljena' manevarskim prostorom u kojem može da 'rastegne mogućnosti koje pružaju otkrića o prirodi svemira i energije. Drugim riječima - on smatra da je fenomen NLO-a i te kako vrijedan naše pažnje'.

"Uz sve silne snimke susreta s vanzemaljcima definitivno postoji nekoliko njih koji se ne mogu objasniti ili poreći. Ako prihvatimo nove pretpostavke o oblicima napredne inteligencije i dosega tehnologije, neki od ovih fenomena mogli bi da se prilagode određenim postojećim pretpostavkama, što znači da bismo samim tim dobili temelje za ozbiljna istraživanja" zaključio je Kolombano.

(Tportal.hr)