Otkriveni novi dokazi o postojanju devete planete u Solarnom sistemu

Naučnici su otkrili nove dokaze da deveta planeta, koja je deset puta veća od Zemlje, zaista postoji.

Naučnici kažu da gravitaciona sila misteriozne planete ostavlja čudne krugove oko Sunca.

Ti krugovi, nazvani objekti Kajperovog pojasa, se kreću po ovalnoj obiti i, kako naučnici tvrde, dokazuju da, u Solarnom sistemu, iza Plutona zaista postoji deveta planeta.

Vjeruje se da je deset puta veća i 300 puta udaljenija od Sunca nego Zemlja.

Greg Laflin, istraživač svemira iz Kalifornije koji je učestvovao u međunarodnoj studiji, kaže: "Mislim da je to – to. Bilo bi izvrsno da jeste. Ukoliko je ta deveta planeta zaista postoji, ona je toliko udaljena da nije nikakvo čudo što još do sada nije otkrivena."

Konstantin Batigin, asistent na univerzitetu u Kaliforniji je dodao: "Ovaj objekat je na veoma dugoj orbiti i vjerovatno mu treba 20.000 godina na napravi pun krug oko sunca."

Naučnici širom svijeta su pozdravili ovo nevjerovatno otkriće.

Čad Truhiljo, iz svemirske opservatorije "Džemini", je rekao: "Mi ne znamo tačno gdje se ta planeta nalazi, jer da znamo, okrenuli bismo teleskope u tom pravcu. Ali, nebeski svod je zaista širok, a ova planeta bi mogla da bude prilično daleko."

Prošli mjesec su svjetski naučnici tvrdila da deveta planeta postoji u našem Solarno sistemu i da se nalazi sa druge strane sunca.

(NN, dailystar.co.uk)