Vanzemaljci na Zemlji provode praznike!?

Jutarnji.hr - 12.07.2012 13:40
Vanzemaljci na Zemlji provode praznike!?

Arhivski dokumenti iz britanskog Ministarstva odbrane kazuju kako je osoblje vjerovalo da nas vanzemaljci posjećuju radi 'vojnog izviđanja', 'naučnog istraživanja' ili pak radi 'turizma'.

Na sastanku iz 1995. jedan od glavnih službenika rekao ja da se svrha posjećivanja vanzemaljaca mora hitno utvrditi,dodajući kako smatra da nemaju neprijateljske namjere.

Neimenovani službenik rekao je kako je ' bitno da počnemo širiti naše vidike, jer, ono što je danas činjenično dokazano, sutra možda neće biti tako'.

Njegov dokument sa sastanka uključuje i listu razloga zbog kojih su ljudi 'viđali' NLO, uključujući masovne halucinacije, vazdušne snage SAD, atmosferska događanja... no za to ne daje potpuna objašnjenja.

Dodaje kako se općenito smatra da su prijavljeni događaji neutemeljeni, stoga ljudi ne žele rizikovati da se osramote, pa ako su i vidjeli NLO, to ne prijavljuju.

Takođe je primijetio kako je broj prijavljenih nepoznatih letećih objekata na nebu dramatično porastao nakon Drugog svjetskog rata, a NLO na nebu prijavio je najveći broj farmera, policajaca, doktora i ljubavnika.

Većina ljudi smatra da su NLO-i nedavna pojava, no postoje pouzdani dokazi da su strani objekti na nebu viđani još prije više stotina godina.

'Za ovo sam navijao godinama u sklopu Zakona o slobodi informiranja. Sada kada su izvješća iz Državnog arhiva izašla u javnost, osigurat će budućim generacijama pregled neistražene savremene društvene istorije', rekao je Dejvid Klark, NLO savjetnik u Državnom arhivu.

• Američki satelit eksplodirao u orbiti

02.03.2015 15:58 - Srna

VAŠINGTON - Američka mornarica potvrdila je da se dogodila neobjašnjiva eksplozija njenog satelita, koja je ispunila Zemljinu orbitu potencijalno opasnim krhotinama.

• Treći izlazak kosmonauta u svemir

01.03.2015 15:55 - N.N.

VAŠINGTON - Dvojica članova posade Međunarodne svemirske stanice /MSS/ astronauti Beri Vilmor i Teri Virts izašli su danas u svemir, treći put u nedjelju dana da bi postavili neophodnu opremu koja će u budućnosti omogućiti spajanja kosmičkih letjelica.

• Otkrivena crna rupa 12 milijardi puta veća od Sunca

26.02.2015 15:35 - N.N.

Naučnici su otkrili crnu rupu koja ima 12 milijardi puta veću masu od Sunca i koja je nastala 900 miliona godina poslije Velikog praska.

• Šta to jedu astronauti?

25.02.2015 17:27 - Srna

NASA je uspjela da pošalje ljude na Mjesec, rovjere na Mars i brojne sonde u spoljni prsten Sunčevog sistema. Ispostavlja se da je hranjenje ljudi u svemiru možda i najzahtjevniji zadatak.

• Čeka nas najveće pomračenje Sunca u poslednjih 16 godina

25.02.2015 14:01 - N.N.

Pomračenje Sunca koje će blokirati oko 90 procenata sunčeve svjetlosti i biti vidljivo širom Evrope sledećeg mjeseca biće najveći događaj te vrste u poslednjih 16 godina

• Drugi izlazak kosmonauta u svemir

25.02.2015 13:49 - Srna

VAŠINGTON - Dvojica članova posade Međunarodne svemirske stanice /MSS/ ponovo su danas izašli u svemir kako bi postavili neophodnu opremu koja će u budućnosti omogućiti spajanja kosmičkih letjelica, saopštila je NASA.

• Kosmonauti u orbiti postavljaju novu opremu

21.02.2015 17:03 - Srna

VAŠINGTON - Dvojica članova posade Međunarodne svemirske stanice /MSS/ obavila su danas prvi od tri planirana izlaska u orbitu kako bi postavili novu opremu koja će u budućnosti omogućiti spajanja kosmičkih letjelica, saopštila je NASA.

• Spektakularan ples Mjeseca, Venere i Marsa

20.02.2015 19:54 - N.N.

SARAJEVO - Noćno nebo iznad Bosne i Hercegovine zemlje večeras je ukrašeno "susretom" Mjeseca, Venere i Marsa.

• Sutra »bliski susret« Mjeseca, Venere i Marsa

19.02.2015 17:34 - N.N.

U petak, 20. februara, sa prvim sumrakom dok noć pada, izađite napolje i pogledajte ka zapadnom dijelu neba.

• Misteriozna magla na Marsu zbunila naučnike

18.02.2015 13:19 - Agencije

Misteriozna izmaglica visoko iznad površine Marsa nameće naučnicima brojna pitanja. Veliki oblak su prvi put primijetili astronomi amateri 2012. godine, kada se dva puta pojavio.

• Meteor napravio spektakl na nebu

17.02.2015 14:44 - N.N.

Razne nijanse narandžaste, plave i bijele boje obasjale su nebo nad Novim Zelandom praćene serijom jakih eksplozija.

• Habl će trajati još pet godina

17.02.2015 14:35 - Srna

LONDON - Naučnici se nadaju da će svemirski teleskop "Habl" biti funkcionalan još najmanje pet godina, a možda i duže.

• Osvanula 3 sunca iznad Čeljabinska

17.02.2015 14:07 - Srna

ČELJABINSK - Iznad ruskog grada Čeljabinska osvanula su tri "sunca"?!

• Habl snimio svemirski smajli

17.02.2015 10:54 - Fena

VAŠINGTON - Teleskop Habl (Hubble) uočio je u svemiru "smješka" (smiley) kojeg su "stvorile" udaljene galaksije, objavile su američka svemirska agencija NASA i Evropska svemirska agencija ESA, koje upravljaju teleskopom koji kruži u niskoj zemljinoj orbiti.

• Ostalo 100 kandidata za put na Mars, među njima i Hrvat Marko