Vanzemaljci na Zemlji provode praznike!?

Jutarnji.hr - 12.07.2012 13:40
Vanzemaljci na Zemlji provode praznike!?

Arhivski dokumenti iz britanskog Ministarstva odbrane kazuju kako je osoblje vjerovalo da nas vanzemaljci posjećuju radi 'vojnog izviđanja', 'naučnog istraživanja' ili pak radi 'turizma'.

Na sastanku iz 1995. jedan od glavnih službenika rekao ja da se svrha posjećivanja vanzemaljaca mora hitno utvrditi,dodajući kako smatra da nemaju neprijateljske namjere.

Neimenovani službenik rekao je kako je ' bitno da počnemo širiti naše vidike, jer, ono što je danas činjenično dokazano, sutra možda neće biti tako'.

Njegov dokument sa sastanka uključuje i listu razloga zbog kojih su ljudi 'viđali' NLO, uključujući masovne halucinacije, vazdušne snage SAD, atmosferska događanja... no za to ne daje potpuna objašnjenja.

Dodaje kako se općenito smatra da su prijavljeni događaji neutemeljeni, stoga ljudi ne žele rizikovati da se osramote, pa ako su i vidjeli NLO, to ne prijavljuju.

Takođe je primijetio kako je broj prijavljenih nepoznatih letećih objekata na nebu dramatično porastao nakon Drugog svjetskog rata, a NLO na nebu prijavio je najveći broj farmera, policajaca, doktora i ljubavnika.

Većina ljudi smatra da su NLO-i nedavna pojava, no postoje pouzdani dokazi da su strani objekti na nebu viđani još prije više stotina godina.

'Za ovo sam navijao godinama u sklopu Zakona o slobodi informiranja. Sada kada su izvješća iz Državnog arhiva izašla u javnost, osigurat će budućim generacijama pregled neistražene savremene društvene istorije', rekao je Dejvid Klark, NLO savjetnik u Državnom arhivu.

• NASA tim sklopio najdetaljniju fotografiju Andromede ikad

25.05.2015 16:01 - N.N.

Petog januara ove godine NASA, američka svemirska agencija, objavila je snimak Andromede, nama najbliže galaksije. Fotografije je opet načinio teleskop "Habl", ali rezultat je ovaj put nadmašio sva moguća očekivanja, donosi "Collective Evolution".

• Svađe, nesporazumi i kašnjenja

20.05.2015 14:31 - Agencije

Počevši od danas pa do 12. juna, Merkur je u retrogradnom hodu, što znacima pod njegovim uticajem donosi nevolje uglavnom u komunikaciji.

• Komunikacioni satelit »MeksSat-1« nestao nakon lansiranja

16.05.2015 11:17 - Srna

MOSKVA - Meksički komunikacioni satelit lansiran na ruskoj raketi tipa "Proton-M" najvjerovatnije je nestao nekoliko minuta po lansiranju, prenose ruski mediji.

• Džinovski asteroid sutra prolazi pored Zemlje

13.05.2015 13:21 - N.N.

Asteroid prečnika 1,3 kilometara sutra će se veoma približiti Zemlji, najavljuje Nasin Program za praćenje objekata blizu Zemlje.

• Ruska letjelica »Progres« pala iznad Pacifika

08.05.2015 23:11 - N.N.

Ruska letjelica "Progres 59" sagorjela je u Zemljinoj atmosferi devet dana nakon lansiranja, usljed obaranja zbog kvara, prenio je "Spejs".

• Evo kako izgleda zalazak Sunca na Marsu

08.05.2015 19:58 - N.N.

Rover "Kjuriositi" je 15. aprila poslao na Zemlju fotografije zalaska Sunca na Marsu.

• Ruska raketa noćas pada ka Zemlji

07.05.2015 20:24 - Agencije

Ruska teretna raketa "Progres" raspašće se u atmosferi Zemlje u noći između četvrka i petka, najavila je ruska svemirska agencija "Roskosmos".

• Rusi pripemaju novu sondu za Marsov satelit

04.05.2015 14:24 - Agencije

MOSKVA - Ruska savezna svemirska agencija Roskosmos planira da lansira novu sondu za ispitivanje tla na Marsovom satelitu Fobos, u skladu sa nacrtom ruskog novog svemirskog programa od 2016. do 2025. godine, koji je danas zvanično predstavljen.

• Robomajmun Čarli osvaja Mjesec

02.05.2015 21:20 - N.N.

BREMEN - Mjesec, bojno polje istraživačkih letjelica i rovera, uskoro će pohoditi i njemački robomajmun Čarli.

• Svemirsko zračenje šteti mozgu astronauta

02.05.2015 13:43 - Agencije

Zračenje kojem su izloženi astronauti na dugim putovanjima u svemiru, mogu da oštete njihov nervni sistem i dovedu do trajnog smanjenja kognitivnih sposobnosti, rezultati su najnovije naučne studije obavljene nad laboratorijskim miševima.

• Svemirska letjelica »Messenger« pala na Merkur

01.05.2015 22:08 - AA

ANKARA - Svemirska letjelica "Messenger" Američke svemirske agencije (NASA), koja je 2004. lansirana u atmosferu kako bi pratila planetu Merkur, nakon što joj je istekao vijek trajanja pala je na površinu ove planete, prenosi Anadolu Agency (AA).

• Do Mjeseca za samo par sati?

01.05.2015 20:11 - N.N.

Moguće je da je NASA uspješno testirala oblik svemirskog leta koji bi ljude mogao da prevozi do Mjeseca za samo nekoliko sati - i na kraju nas dovede do toga da putujemo brzinom gotovo jednakom brzini svjetlosti.

• Ruska svemirska letjelica pada prema Zemlji

29.04.2015 15:03 - Agencije

MOSKVA - Ruska svemirska ljetelica bez posade, koja snabdijeva Međunarodnu svemirsku stanicu, pada prema Zemlji naizgled bez ikakve kontrole, izjavio je jedan neimenovani ruski zvaničnik za agenciju AFP.

• Ruski teretni brod za snabdijevanje Svemirske stanice u opasnosti

29.04.2015 10:50 - Fena

MOSKVA - Ruski svemirski teretni brod "Progres", koji treba na Međunarodnu svemirsku stanicu (ISS) dopremiti gorivo i hranu, u opasnosti je jer ima teškoća s prenosom podataka, rekle su u utorak ruske vlasti koje se ipak nadaju da će brod sutra pristati na ISS.