LONDON - Muzika kod pacijenata koji se pripremaju za operativni zahvat dovodi do ublažavanja napetosti i čak može pomoći u oporavku, tvrde britanski hirurzi iz Džon Redklif bolnice u Oksfordu.
PARIZ - Ljudi koji kupuju namirnice isključivo u prodavnicama zdrave hrane vremenom postaju samodopadni i sebični, pokazalo je nedavno istraživanje čije rezultate prenosi francuski list "Ekspres".
LONDON - Starije osobe koje piju nekoliko šoljica kafe na dan manje su u opasnosti od smrti nego njihovi vršnjaci koji izbjegavaju kafu, pokazala je američka studija sprovedena među 400.000 ljudi.
BANJALUKA - Klinika "Svjetlost" je u junu 2011. godine, prije nešto manje od godinu, otvorena kao druga u lancu najpoznatijeg oftalmološkog brenda bivše Jugoslavije.
Antibiotici široke upotrebe, koje se primjera radi daju za bronhitis i druge učestale infekcije, povećavaju rizik od iznenadne smrti uzrokovane srčanim problemima.
UJEDINjENE NACIJE - Broj žena u svijetu koje umru prilikom porođaja ili tokom trudnoće smanjio se na skoro polovinu u posljednje dvije decenije, navodi se u novom izvještaju Ujedinjenih nacija.
VAŠINGTON - Savjetodavni odbor američke Uprave za hranu i lijekove (FDA) preporučio je danas da se dozvoli upotreba lijeka "truvada" za prevenciju od zaraze virusom HIV.
Način na koji ljudi povlače linije između brojeva i riječi ukazuje na rizik od moždanog udara, otkrilo je 14-godišnje istraživanje švedskog Univerziteta Upsala koje je rađeno na 1.000 muškaraca starosne dobi od 67. do 75. godina.
Hrana je naše gorivo koje nam daje energiju i polet ili u slučaju da izaberemo pogrešnu vrstu životnih pokretača, usporava nas i čini starijim i umornim. Izdvojili smo pet namirnica koje treba da u što manjim količinama na vašem jelovniku.