Poznato je da probiotički jogurt može pomoći u smirivanju stomačnih problema, a sada naučnici tvrde i da pospješuje muškost.
Naučnici sa Tehnološkog instituta iz Masačusetsa otkrili su kako su miševi, koji su dnevno dobijali svoju dozu jogurta, imali 5 do 15 odsto teže testise nego oni koji su dobijali klasičnu ili brzu hranu.
Osim toga, oni miševi koji su dobijali jogurt su znatno brže i lakše oplođivali svoje ženke i imali više potomaka. Rezultati istraživanja bi mogli imati implikacije na ljudsku plodnost, a naučnici će uskoro početi da istražuju da li je moguće povezati konzumiranje jogurta i kvalitet sperme kod muškaraca.
Do zanimljivog otkrića naučnici su došli slučajno, dok su istraživali efekte jogurta na gojaznost. Kako bi dokazali da konzumiranje jogurta može spriječiti gomilanje suvišnih kilograma u zrelijoj dobi, davali su miševima jogurt sa ukusom vanile.
Miševi koji su jeli jogurt imali su veće testise i bili su skloni šepurenju. Uz to što su ih učinili većim zavodnicima, probiotici su ovim životinjama dali sjajniju i znatno gušću dlaku.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku, Twitteru i Google+. Pratite Nezavisne novine putem Android mobilnih uređaja.
Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije Nezavisnih novina.
VAŠINGTON - Broj žena koje se iz preventivnih razloga odlučuju na odstranjivanje grudi u posljednjih 15 godina u SAD i nekim drugim razvijenim zemljama se udvostručio.
Pred vama je sada fotografija koja će vam na izuzetno snažan i slikovit način demonstrirati koje su posljedice unosa tečnih opijata u svoj organizam.
Zdrave namirnice od kojih će vaše tijelo dobiti sve što mu je potrebno za dobar početak dana u stvari su veoma dostupne. Ne preskačite doručak, ali preskočite pecivo, a opredijelite se za zdravije opcije.
Žurba, pritisak i stres već dugo su nam svakodnevica. U danu nam uvijek nedostaje barem još jedan sat da završimo sve obaveze koje nas čekaju.
BOSTON - Konzumacija velikih količina zaslađenih sokova je u novom istraživanju povezana s većim rizikom za nastanak bubrežnih kamenaca.
VAŠINGTON - Istraživanje američkih naučnika s Pen Stejt Medicinskog koledža povezalo je konzumaciju masne hrane s većom učestalošću osjećaja umora.
Prema zvaničnim podacima Federalnog zavoda za javno zdravstvo i Instituta za zdravlje Republike Srpske, u BiH je trenutno registrovano 230 osoba zaraženih HIV virusom, uzročnikom bolesti AIDS.
Nakon čak i samo letimičnog pogleda na ovu fotografiju sigurno će se svakom pušaču smučiti svaka pomisao da zapali još jednu cigaretu.