Naučnici otkrili da vrijeme može da ide unazad

Foto: N.N. | Naučnici otkrili da vrijeme može da ide unazad

"Astrophysical Journal" je u avgustu 2018. godine objavio je tekst u kom se tvrdi da eksplozije koje blješte milion biliona puta sjajnije od našeg Sunca, sadrže svjetlosne potpise preokretanja vremena.

To jest, one putuju unazad kroz vrijeme!

Za ovu pojavu istraživači ni dan-danas ne znaju šta je uzrok za taj proces. Glavni autor studije Džon Hakila, astrofizičar i saradnik dekana Škole za postdiplomske studije na Koledžu u Čarlestonu u Južnoj Karolini, izjavio je:

"Eksplozije gama zraka najsvjetliji su izvori koji su poznati u prirodi. Proizvode više energije nego bilo šta drugo što emituje svjetlost. Objasnio je da se eksplozije gama vazduh izbacuju kada se sudare dve neutronske zvijezde, formirajući crnu rupu u tom procesu.  Pored toga supernove proizvode duže eksplozije gama zraka kada se umiruća zvijezda uruši u crnu rupu. Hakkila je rekao da u svakom slučaju većina njihove energije dolazi u obliku impulsa ili radarske jeke.

Kada je isključio glavni impuls iz podataka Hakkila koje je proučavao, koji je prvo detektovao NASA-in Comptonov opservatorijum za gama zrake devedesetih godina prošlog veka, otkrio je da je "radarska jeka zapravo imala i malo radarskih odraza sa strane".

Utvrđeno je da svaki impuls ima tri faze tokom kojih se nivo svetla povećavaju i padaju nekoliko puta. Dalji pregledi otkrili su da je struktura ovih vrhova izgledala kao refleksija u ogledalu.

Hakila je rekao:

"Svi oni imaju ovaj potpis svjetlosti koja varira, a zatim se okreće i ide unazad kroz vrijeme"!

"Izbijanje gama zraka predstavlja formiranje crne rupe, a tu su i najrazličitije čudne stvari koje se događaju i s prostorom i s vremenom, kao i s odnosom između prostora i vremena u blizini crne rupe",  zaključio je naučnik i astrofizičar Jon Hakkila.

(NN/ddl.com)