Komšić komentarisao Milanovićevu izjavu da je Dodik hrvatski partner u BiH

Tanjug

SARAJEVO - Hrvatski član predsjedništva BiH Željko Komšić ocijenio je, na svom Facebook profilu, da jedino što srpskog člana Predsjedništva Milorada Dodika i, kako je rekao, "njegov plan razgradnje države" spasava jeste usvajanje, prema mišljenju Komšića, "anticivilizacijskih HDZ-ovih zahtjeva za izmjene izbornog zakona".

Vrati na vijest

Komentari 12

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Prijavi se!

Nemate napravljen nalog? Registrujte se!

Registrujte se!

Za registraciju vam je potrebna email adresa koja će ujedno biti i korisničko ime. Nakon potvrđivanja naloga putem email adrese odaberite nadimak preko kojeg će vas drugi čitaoci prepoznavati.

Nevidljivi su svi podaci koje ste upisali, kao i email adresa, osim nadimka.

Nadimak će aplikacija napraviti od dijela email adrese. To možete promijeniti nakon aktivacije naloga u dijelu za upravljenje nalogom.

Ukoliko ste prijavljeni, nalogu možete pristupiti u padajućem meniju koji se nalazi u gornjem desnom uglu, klikom na svoj nadimak i odabirom stavke "Podešavanja".

Radis12

Frljava pijandura krizira....primice se oktobar .
Poslije toga mu ne gine Autopraona ,s obzirom da je alkos

durmozejnil

Bravo predsjedniče Željko Komšiću istinski bh patrioto, antifašisto, antinacisto, antigenocidašu i antiUZPovče!

Odgovor
ZlatnaKasika

O jebi ti svoju mamu alaj voliš da se hvališeš mrš psino.

np63

Miran razlaz je u toku.....mic po mic....

perobabic2021

Pa svet je već "PROČITAO" ovoga "HRVATA" obučenog u dimije koji se deset puta dnevno klanja Muhamedu i glumi neumorno hrvatskog "SEJDU BAJRAMOVIČA"!

bojan.blcity

Mustafa mozes ti da menjas imena i da se lazno predstavljas poput Starcevica,Muniba,ilijatoljaga007,Fata,peder,pusac kuraca,Drasko i Jelena,Osman,karamobull,smRadisa 12,Putin,zeljkocova,Vucicitd itd....znamo mi da si ti Turkey 😃😃😃

bojan.blcityPusacKurceva

Da mi je znat jel veliki u Komsica?

Odgovor
bojan.blcity

Turkey 😃😃😃

Odgovor
ZlatnaKasika

Znamo Osman bojane da si Turčin i to ne moraš dokazivati.

Starcevica

hahaha budalama se samo možeš smijati. Mali pijani Komšić za koga se ne zna ko ga je u trku napravio lupa zaudara kao Ragib kad se usere u gaće. Slušajući ga kad priča jasno se vidi da je mali pijani kočijaš navodno Hrvat ali se zalaže za balije. Nije čudo što se tkzv BiH raspada po šavovima kakvim ludaka ima u vlasti i opoziciji.

Odgovor
bojan.blcity

Turkey 😃😃😃

Radis12

Frljavom pijani je dosao kraj
Nema više turskih glasova i dzebane 😉.
U oktobru ti je noga u guzicu ,i to sa zaletom kao u jedanaestercu 😝

Odgovor
Starcevica

Odletjeće skičući kao ranjena kerusina.

Odgovor
bojan.blcity

Turkey 😃😃😃

Odgovor
bubalo.ragib

⬇️Starcevice droljetino raspala, naglabaj se konjskog organa za razmnozavanje jebo te sin rodjeni kroz rektalni prsten! Mrs!
⬇️⬇️⬇️

Starcevica

Svi ti nabrojani nacisti su sa balijama davno popušili a Srbima je velika čast kad ih nacisti zovu raznim imenima bubnuti! Ti sam znaš da nacisti sad melju žito kod alaha ručno a ti sa svima njima genocidni pušiš kurčinu. Možeš se ti ubiti bez obzira što nisi Vlah , i alahov rob se može ubiti. Čudo je da do sada nisi to uradio!
Pola si bosne izgubio i još se hvališ pa to mogu samo poturčena gfna.
⬇️⬇️⬇️ ⬇️⬇️⬇️ ⬇️⬇️⬇️
genocidni balija
⬇️⬇️⬇️ ⬇️⬇️⬇️ ⬇️⬇️⬇️

bubalo.ragib

DA SAM GENOCIDNI VLAH NAKON OVIH IZJAVA BIH IZVRSIO SAMOUBISTVO IZ ZASJEDE:
⬇️⬇️⬇️
Уосталом, босански Срби су за нас увек били и остали само банда разбојника и убица.“ – Јохан Фрицт, директор бечког дневника Пресе и директор Међународног Института за Штампу. Имао је, у то време великог удела у сатанизовању Срба!

„Србе треба бацити на колена.“ – Клаус Кинкел, министар иностраних послова Немачке, 27. мај 1992. године.

„Срби нису нарочито паметни… „Српска деца се више неће смејати.“ – Лоренс Инглбергер бивши државни секретар САД.

„Срби су схизофрен народ…“ – Мајкл Кирби, амбасадор САД у Србији, у изјави датој у емисији Кажипрст, телевизије Б92, април 2015.

„Зауставите Србе. Одмах. Заувек!“ – Маргарет Тачер, бивша премијерка Велике Британије, „Њујорк Тајмс” 4. мај 1994.

„Молим се да се ватра небеска обруши на Србе.“ – Отац Пјер, познати француски свештеник – хуманитарац, по повратку из Сарајева и посете Маркалама 2, на својој конференцији за штампу.

„Срби су дводимензионалан народ са тежњом ка простаклуку… Животиње користе своје ресурсе знатно срећније него ови наопаки створови, чија припадност људској раси је у великом закашњењу„“ – Питер Јустинов, глумац, амбасадор Уницефа, ,,Јуропиен”, 10. јун 1993. године.

„Срби тргују људским органима својих жртава како би обезбедили новац за свој рат… Требало би да ђаволски бомбардујемо Београд.!” – Пол Џексон, уредник ,,Калгари сана”, изјава за ,,Фани стар”, 13. октобар 1992. године.

„Срби су злочиначки дупеглавци.” – Ричард Холбрук 6. новембра 1995.године у „Њујоркер”-у, као тадашњи емисар Бола Клинтона у Југославији.

”Предлажем да се српској деци забрани у школама учење српске националне поезије„“ – проф. др Ролф-Дитер Клуге, директор славистичког семинара Универзитета Тибинген, на округлом столу Универзитета у Тибингену, 1997.

„Нема мира док Србија не буде војно поражена„“ – Срђа Поповић, адвокат и потписник захтева светских интелектуалаца за бомбардовање Београда, у изјави за загребачки ”Глобус„ октобра 1994.

„На несрећу, нисам побио све Србе„“ – Томислав Мерчеп у говору на конгресу Хрватске пучанске странке, Ферал Трибјун,1995.године.

„Рат против Срба није више само војни сукоб. То је битка између добра и зла, између цивилизације и варварства.“ – Тони Блер, премијер Велике Британије током НАТО агресије на Србију 1999.године.

„”Срби су немилосрдни људи, спремни заклати ножем, што могу захвалити свом словенском пореклу„“ – Франсоа Кремио, припадник француских снага СФОР-а,у мају 1995.

„Нека се Срби подаве у сопственом смраду„“ – Хелмут Кол, канцелар Немачке, почетком 1998. године.
„Прошле недеље имали смо деветоро убијених Срба, ове недеље – осморо. То је јасан напредак„“ – Бернар Кушнер, Шеф цивилне мисије УН на Косову и Метохији у изјави за ТВ ”Франсе 2„ крајем марта 2000.

„Срби спроводе терор и силују албанску децу.“ – Бил Клинтон, председник САД, у говору на прослави 50-годишњице НАТО у Вашингтону, 23–25. априла 1999. године

„Хрватска не жели да у њој живе људи који припадају другом народу„“. – Босиљка Мишетић, подпредседница хрватске владе, на прес-конференцији 1995.

„Ово је борба између добра и зла, а НАТО неће дозволити да зло надвлада“ – Вилијам Коен, амерички државни секретар за одбрану, пролеће 1999.

„Крајње је било време да се Југославија нападне, надам се да није прекасно.““ – Нобеловац Гинтер Грас, на отварању Сајма књига у Лајпцигу 26.марта 1999. године, два дана после почетка бомбардовања Југославијена, – помињући уз то и да није пацифиста.
„Ми бисмо требали да Србију осудимо на карантин, све док се вирус који она носи не избрише.“– Давид Гомперт, старији директор за Европу у Савету за националну безбедност у време Бушове администрације, Часопис „Форин аферс”, јул-август 1994.године.

„Суштински узрок сукоба је идеологија етничког чишћења коју је обновио господин Ћосић, председник Србије, који је већ 1990. објавио Меморандум„“ – Жак Делор, бивши председник ЕУ, изјава на француској телевизији у мају 1994.

„Што се Срба тиче… То је један болестан народ.“ – Жак Кот, француски генерал, бивши командант Унпрофора у БиХ, у војном месечнику ,,Дифенс насионал”, Париз, јун 1997. године.

„Срби су народ без закона и без вере. То је народ разбојника и терориста.“ – Жак Ширак, бивши председник Француске, за ручком, јуна 1995. поводом састанка Шефова влада држава чланица ЕУ.

„Србија, несумњиви агресор, требало би да буде присиљена УН резолуцијом да сноси читав терет репарација.“ – Јосиф Бродски, песник, нобеловац

Odgovor
Starcevica

Svi ti nabrojani nacisti su sa balijama davno popušili a Srbima je velika čast kad ih nacisti zovu raznim imenima bubnuti!

Odgovor
bojan.blcityPusacKurceva

Pa šta si Rago drugo nego genocidni balija jebo ti Rago svoju mater!

Odgovor
J-lukic

Nema ništa ljepše na svijetu nego biti Srbin. A svi vi mrzitelji ste samo zavidni, izjedate se iznutra od mržnje i ljubomore, i onda pocrkajte, vrijeđajte, laprdaktw štagod hoćete

Odgovor
bubalo.ragib

J-lukic, jesi li sta u rodu sa LJubom Alicicem? To je onaj pjevac sto pjeva Ciganin sam al najlepsi.
E primati cincarski, ni usranu cizmu ne bih od vas obrisao.

Odgovor
ZlatnaKasika

Mama ti je u rodu sa Ciganima a nema čiji nije primila mamicu ti tvoju!

Odgovor
bubalo.ragib

⬆️Glabaj ga vlasino, primatu sumski, glabaj!🐒🐒🐒

zauvjek.neko

SRPSKI SVET!!! SVE OSTALO MOŽETE SVIRATI BIVŠEM AUSTRIJSKOM KANCELARU A OVAJ lik PRVA FRULA!!! SRPSKI SVET!!! TAČKA!!!

Odgovor
bubalo.ragib

⬆️ Kako da ne, materi ga ti svojoj zanklamfao majmune. Mrs!❤️

Odgovor
Starcevica

Rago, materi ga ti svojoj zanklamfao majmune. Mrs!

Odgovor
bubalo.ragib

⬆️ Starcevice, sin ti tvoj zaklanfao!

Odgovor
ZlatnaKasika

⬆️ sin ti svačiji zaklanfao!

Radis12

Za frljavu pijanduru je legitimno predstavljanje naroda , ,,anticivilizacijski zahtjev hdz-a,, 💩💩💩💩.
Pijanduro frljava ,proslo je i tvoje,mozes jos par mjeseci lokati brlju i lajati a onda adiosssssss

Odgovor
Starcevica

Gdje nastaje pokojna bosna tu nestaje pamet i logika.