Okolina

U Visokom najveće arheološko otkriće na svijetu

Ugledni američki interdisciplinarni naučnik Paul La Violete boravio je u sedmodnevnoj istraživačkoj posjeti Bosanskoj dolini piriamida u septembru 2014.

Doktor Paul La Violete pojasnio je da ono što je vidio svojim očima su, između ostalog, tuneli, ali i ostali elementi koji nesumnjivo govore da su kreirani ljudskom rukom.

"Na jednom mjestu je čak pronađen i komad željeza, izuzetno star",  kazao je La Violete.

Govoreći o tome kako su piramide ostale prekrivene zemljom i sedimentom LaViolete dodaje da su postojali periodi kada je sunce bilo dosta aktivnije nego što je danas, piše patria.

"Tokom tog perioda kosmičke zrake na površini naše planete su bile jake. Postoje legende da je zemlja spaljivana od Sunca. Te legende pokazuju da su ljudi gradili podzemne prolaze i tunele da bi se skrili od takvog kosmičkog zračenja. Ja vjerujem da je jedna od svrha bosanskih piramida da se ljudi sakriju u njih, tražeći zaštitu" pojasnio je La Violete.

Prema njegovim riječima, kompleks u Visokom je najveće arheološko otkriće na svijetu u ovom momentu.