Programi

"Super Mario" može da spriječi demenciju

Foto: N.N. | "Super Mario" može da spriječi demenciju
N.N.

Dvomjesečno igranje igrica poput "Super Marija" može da pobošlja kapacitet mozga i pomogne u prevenciji demencije, tvrde naučnici.

Istraživači su otkrili da igranje 3D igrica ili logičkih igara utiče na povećanje sive materije u hipotalamusu, što je od vitalnog značaja za učenje novih vještina, jer igrači tom prilikom koriste memorijske procese.

Stručnjaci takođe navode da igranje takvih igara može da pomogne u razvoju mozga i kod mlađe odraslih osoba.

Studija, koju je sproveo Univerzitet u Montrealu, pokazala je da su mladi ljudi, koji su igrali "Super Marija 64" svega dva mjeseca, imali veće prostorno i epizodno pamćenje u poređenju sa onima koji su "trenirali" na dvodimenzionalnim igricama.

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar