Zdravlje

Pileća supa zaista liječi

Pileća supa zaista liječi
B92 - 07.02.2012 14:01

Tanjir pileće supe zaista može učiniti da se osjećate bolje, pokazala su nedavna istraživanja.

Studija koja je obuhvatila 1.000 ljudi u Velikoj Britaniji otkrila je da pileća supa ima isti pozitivan učinak kao paracetamol.

Više od polovine ispitanika (55 odsto) tvrdilo je da se bolje osjeća poslije pileće supe, a tek jedan od deset (9 odsto) prijavio je bolji efekat paracetamola.

Čak 28 odsto ljudi vjeruje da je ona podjednako efikasna kao lijekovi.

Zanimljivo je da je sedam odsto ispitanika reklo da se „vratilo u normalu“ poslije takvog obroka.

Bilo da je riječ o placebu ili stvarnoj medicinskoj koristi, u svakom slučaju vrijedi da pojedete tanjir lagane supe kad se prehladite.

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije Nezavisnih novina.

Ostali naslovi

  • Veći rizik za rak prostate kod ćelavih muškaraca

    Fena - 25.05.2012 17:00
    Veći rizik za rak prostate kod ćelavih muškaraca

    TORONTO - Preliminarni nalazi kanadskih naučnika sa University of Toronto ukazuju na veći rizik za rak prostate kod ćelavih muškaraca.

  • Muzika ublažava stres prije operacije

    Agencije - 24.05.2012 13:10
    Muzika ublažava stres prije operacije

    LONDON - Muzika kod pacijenata koji se pripremaju za operativni zahvat dovodi do ublažavanja napetosti i čak može pomoći u oporavku, tvrde britanski hirurzi iz Džon Redklif bolnice u Oksfordu.

  • Počeli ste da trčite, a ne mršavite? Otkrijte zašto

    Smedia - 23.05.2012 15:17
    Počeli ste da trčite, a ne mršavite? Otkrijte zašto

    Iako trčanje troši jako puno kalorija, čak i naporni svakodnevni treninzi ne moraju pomoći u mršavljenju.

  • Ljudi koji se zdravo hrane postaju snobovi i egoisti

    Agencije - 22.05.2012 16:35
    Ljudi koji se zdravo hrane postaju snobovi i egoisti

    PARIZ - Ljudi koji kupuju namirnice isključivo u prodavnicama zdrave hrane vremenom postaju samodopadni i sebični, pokazalo je nedavno istraživanje čije rezultate prenosi francuski list "Ekspres".

  • Sve više oboljelih od karcinoma pluća

    Biljana Savić - 22.05.2012 07:30
    Sve više oboljelih od karcinoma pluća

    BANJALUKA - Broj oboljelih od karcinoma pluća na području BiH u stalnom je porastu, potvrdili su u bh. zdravstvenim ustanovama.

  • Kafa smanjuje rizik od smrti

    Agencije - 21.05.2012 16:19
    Kafa smanjuje rizik od smrti

    LONDON - Starije osobe koje piju nekoliko šoljica kafe na dan manje su u opasnosti od smrti nego njihovi vršnjaci koji izbjegavaju kafu, pokazala je američka studija sprovedena među 400.000 ljudi.

  • Prvi rođendan »Svjetlosti«

    N.N. - 18.05.2012 21:10
    Prvi rođendan  »Svjetlosti«

    BANJALUKA - Klinika "Svjetlost" je u junu 2011. godine, prije nešto manje od godinu, otvorena kao druga u lancu najpoznatijeg oftalmološkog brenda bivše Jugoslavije.

  • Antibiotici povećavaju rizik od iznenadne smrti

    Index.hr - 17.05.2012 14:40
    Antibiotici povećavaju rizik od iznenadne smrti

    Antibiotici široke upotrebe, koje se primjera radi daju za bronhitis i druge učestale infekcije, povećavaju rizik od iznenadne smrti uzrokovane srčanim problemima.

Ostale vijesti iz rubrike »

Newsletter

Registrujte se na besplatni newsletter.

Svako jutro najvažnije vijesti.

Upišite vašu e-mail adresu:

Delivered by FeedBurner

Postanite naš prijatelj

Pratite najnovije vijesti.