Žene koje imaju polne odnose bez kondoma i dopuštaju partneru da ejakulira unutra materice, manje su sklone depresivnim stanjima od onih koje to ne praktikuju.
Naučnici pretpostavljaju da je razlog u apsorpciji određenih hormona iz sperme kroz sluznicu vagine. Naime, muški spermatozoidi sadrže više različitih hormona: testosteron, estrogen, lutropin, prolaktin i različite prostaglandine. Neki od njih pronađeni su u krvi žena, koje su učestvovale u usitraživanju, nekoliko sati nakon ejakulacije.
S obzirom na to da se radi o hormonima koji pozitivno utiču na naše raspoloženje, naučnici tu činjenicu dovode u vezu sa njihovim antidepresivnim dejstvom na žene, piše Intimade Medicine.
Međutim, naučnici nemaju odgovor na pitanje da li bi isti učinak imala i ejakulacija prilikom oralnog i analnog seksa. Takođe, oni upozoravaju da najnovija saznanja o pozitivnom djelovanju sperme na raspoloženje žene, nikako ne treba shvatiti tako da prestanemo da koristimo kondome.
"Seks bez zaštite i ujakulacija unutar materice, bezbjedni su samo za stalne partnere, za one koji žele potomstvo, ili ukoliko koriste neki drugi vod kontracepcije - spiralu, antibebi pilule, na primjer", kaže Gordon Galup iz tima koji je obavio istraživanje na oko 700 žena.
On dodaje da takozvani "neprekinut odnos" ima pozitivno dejstvo i na muškarce, s obzirom na to da tako doživljavaju "prirodni" orgazam.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku, Twitteru i Google+. Pratite Nezavisne novine putem Android mobilnih uređaja.
Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije Nezavisnih novina.
VAŠINGTON - Broj žena koje se iz preventivnih razloga odlučuju na odstranjivanje grudi u posljednjih 15 godina u SAD i nekim drugim razvijenim zemljama se udvostručio.
Pred vama je sada fotografija koja će vam na izuzetno snažan i slikovit način demonstrirati koje su posljedice unosa tečnih opijata u svoj organizam.
Zdrave namirnice od kojih će vaše tijelo dobiti sve što mu je potrebno za dobar početak dana u stvari su veoma dostupne. Ne preskačite doručak, ali preskočite pecivo, a opredijelite se za zdravije opcije.
Žurba, pritisak i stres već dugo su nam svakodnevica. U danu nam uvijek nedostaje barem još jedan sat da završimo sve obaveze koje nas čekaju.
BOSTON - Konzumacija velikih količina zaslađenih sokova je u novom istraživanju povezana s većim rizikom za nastanak bubrežnih kamenaca.
VAŠINGTON - Istraživanje američkih naučnika s Pen Stejt Medicinskog koledža povezalo je konzumaciju masne hrane s većom učestalošću osjećaja umora.
Prema zvaničnim podacima Federalnog zavoda za javno zdravstvo i Instituta za zdravlje Republike Srpske, u BiH je trenutno registrovano 230 osoba zaraženih HIV virusom, uzročnikom bolesti AIDS.
Nakon čak i samo letimičnog pogleda na ovu fotografiju sigurno će se svakom pušaču smučiti svaka pomisao da zapali još jednu cigaretu.