• Rusi razvili neprobojni šljem

Srna - 17.02.2014 11:25

MOSKVA - Ruski naučnici su razradili novi vojnički šljem sposoban da izdrži udar šrapnela koji se kreće brzinom od 630 metara u sekundi?!

• Mozak više ne razlikuje pravi smiješak od smajlića

Dnevnik.hr - 15.02.2014 17:30

Gotovo da nema korisnika interneta u današnje vrijeme koji nije nikad vidio "smiley" emoticon te osjetio čitav niz emocija vezanih uz njegovo korištenje u porukama, e-mailu, društvenim mrežama.

• Kako su pala carstva ostavila trag na narode

Blic - 15.02.2014 15:37

Na osnovu analize DNK naučnici prave detaljnu mapu koja pokazuje kada i kako su se miješali geni 95 različitih populacija širom Evrope, Afrike, Azije i Južne Amerike, odnosno kako su se odvijale migracije stanovništva na ovim kontinentima, uslovljene usponima i padovima velikih imperija, i pojavama kao što su kolonijalizam, mongolska imperija, arapska trgovina robljem, i kretanje evropskih trgovaca Putem svile.

• Američki Indijanci narod star 12.600 godina

Agencije - 14.02.2014 08:47

DNK bebe, sahranjene u Montani u SAD prije 12.600 godina, pružio je nove uvide u drevne korene današnjih američkih Indijanaca i drugih domorodaca na tlu obje Amerike.

• Video: Robot Agens štrika za vas

Vesti - online - 10.02.2014 15:52

Najavljuju opet zahlađenje i zatrebaće šal, koji je najlepši i najtopliji ako je ištrikan...Agnes Roboknit gleda, trepće i radi posao za koji je zadužena a to je štrikanje.

• Hibridi ljudi i životinja zabrinjavaju naučnike

Srna - 10.02.2014 12:06

MOSKVA, VAŠINGTON, LONDON - Naučnici u mnogim zemljama stvaraju čudnovate hibride ljudi i životinja, koji mogu biti veoma opasni po društvo - upozoravaju genetičari.

• Naučnici otkrili najstarije otiske stopala u Evropi

Fena-Hina - 07.02.2014 14:29

LONDON - Naučnici su u britanskom Norfolku otkrili najstarije otiske ljudskih stopala u Evropi i procjenjuje se da su stariji od 800.000 godina.

• I ishrana oca važna za zdravlje potomaka

Agencije - 04.02.2014 15:07

SIDNEJ - Dosadašnje studije ukazivale su na važnost ishrane majke za vrijeme trudnoće, a o važnosti ishrane oca bavila se australijska studija koja je uticaj ishrane oca na zdravlje potomaka ispitivala preko životinjskog modela.

• »Ratnik« - oprema ruskog vojnika budućnosti

Voice of Russia - 03.02.2014 20:50

Ministarstvo odbrane Rusije ove godine započinje serijske narudžbine bojeve opreme vojnika budućnosti - "Ratnik". Ona predstavlja spoj najnovijeg streljačkog naoružanja, efikasne komplete zaštite, sredstva za vezu i izviđanje.

• Niže osobe sklonije paranoji

Agencije - 03.02.2014 10:48

LONDON - Osobe koje su niže od prosjeka sklonije su paranoji, osjećaju se manje vrijednim i sklone su nevjerici, pokazuju rezultati istraživanja univerziteta u Oksfordu koji su objavljeni u časopisu "Psychiatry Research".

• Matičnim ćelijama protiv ćelavosti

Agencije - 03.02.2014 10:32

VAŠINGTON - Eksperimenti američkih naučnika Univerziteta Pensilvanija ukazuju na mogućnost korišćenja matičnih ćelija u tretiranju ćelavosti.

• Kada pomiješate Coca Colu i mlijeko

Doznajemo.com - 01.02.2014 18:13

Jedan čovjek je odlučio pomiješati Coca Colu i mlijeko. Rezultat je vrlo zanimljiv!

• Stvorena funkcionalna vještačka koža!

RTS - 01.02.2014 17:57

Švajcarski naučnici su napravili funkcionalnu vještačku kožu, koja sadrži funkcionalne krvne sudove i limfne kapilare. U pitanju je zapanjujuće otkriće i ono bi trebalo prvenstveno da pomogne pacijentima sa teškim opekotinama, ali je moguća i primjena u estetskoj hirurgiji.

• Elektronski jezik razlikuje vrste piva

Agencije - 31.01.2014 18:12

MADRID - Španski naučnici su razvili elektronski jezik koji je u stanju da razlikuje vrste piva, što je, smatraju oni, prva etapa u proizvodnji robota s "čulom" ukusa.

• Da Vinčijeva slika Nativity rješenje za novu generaciju 3D displeja?

Fena - 31.01.2014 11:14

Rezultati mjerenja izvršenih na Da Vinčijevoj slici The Youngest Madonna „Nativity“ (1452.-1519.) mogli bi otvoriti eru nove generacije 3D displeja, rečeno je na okruglom stolu koji je održan u Muzeju „Kulenovic Collection“ u Karlskroni u Švedskoj.

4