• Rusi i Ukrajinci napravili vještački intelekt ravan ljudskom!

Srna - 10.06.2014 14:02

LONDON - Ruski i ukrajinski naučnici, prvi na svijetu, napravili su vještački intelekt ravan ljudskom!

• Muška lobanja evoluirala zahvaljujući pesničenju

Agencije - 09.06.2014 14:53

LONDON - Nova naučna teorija koju prenosi BBC tvrdi da se evolucija kosti glave i lica naših muških predaka zbila kao odbrambeni mehanizam od - pesničenja.

• Naučni skup povodom jubileja Filozofskog fakulteta

Srna - 07.06.2014 12:02

PALE - Međunarodni naučni skup "Nauka i sloboda", koji se održava u okviru proslave dvadesetogodišnjice rada Filozofskog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu, otvoren je danas na Palama.

• Pomorska laboratorija pretvara vodu u gorivo

N.N. - 03.06.2014 14:04

Alhemičari vijekovima pokušavaju da pretvore olovo u zlato, ali je već odavno dokazano da je to nemoguće.

• Zašto se Tesla nije oženio

N.N. - 02.06.2014 19:12

Savremena žena misli da je uspjeh u životu da se što više izjednači sa muškarcem; ovako je, zapravo, Nikola Tesla objasnio zašto se nikada nije oženio.

• Banjalučanin najinovativniji radnik američkog IBM-a

N.N. - 02.06.2014 15:25

Namik Hrle je jedan od 11 naučnika koji su u ovoj godini dobili titulu IBM Fellow, prestižnu počast koju dodjeljuje ova kompanija svojim najinovativnijim zaposlenicima.

• Vlatko Vedral najcitiraniji srpski naučnik današnjice

N.N. - 31.05.2014 16:39

BEOGRAD - Vlatko Vedral, Beograđanin, svoje školovanje započeo je u Matematičkoj gimnaziji u Beogradu, a nastavio u Velikoj Britaniji. Njegovi naučni radovi citirani su više od 10.000 puta

• Naučnici pronašli lijek protiv ebole kod majmuna?

AA - 29.05.2014 14:07

ANKARA - Američki i britanski naučnici su načinili prve korake ka izradi vakcine protiv virusa ebole, javlja Anadolu Agency.

• Srebro Aleksandru Petkoviću za »Lasersku harfu«

N.N. - 28.05.2014 12:46

TESLIĆ - Učešće Aleksandra Petkovića, učenika trećeg razreda srednje škole - zanimanje tehničar elektronike po pozivu, na 14. Izložbi inovaciji učenika zagrebačkih osnovnih škola, srednjih škola i studenata sa međunarodnim učešćem, koja je održana u Zagrebu, donijela je još jedno visoko priznanje opštini Teslić i Javnoj ustanovi Srednja škola "Nikola Tesla" iz Teslića.

• Vlada SAD na ljeto gasi HAARP?

Agencije - 26.05.2014 22:48

LONDON - Američki istraživački projekat HAARP, koji teoretičari zavjere krive za neke od najvećih prirodnih i industrijskih katastrofa u novijoj istoriji, biće zatvoren ovog ljeta, objavio je britanski Independent.

• Stručnjaci: HAARP nema veze sa potopom

Srna - 22.05.2014 11:44

VAŠINGTON, BEOGRAD - Nezabilježene poplave u regiji pokrenule su i razne teorije zavjere, pa su mnogi prozvali HAARP /Visokofrekventni program za aktivno istraživanje aurore/ kao krivca za velike vremenske nepogode - navode stručnjaci.

• Globalni sistem sprečava nestanak aviona

Srna - 20.05.2014 17:03

MOSKVA - Letove civilnih aviona uskoro će neprekidno pratiti posebni globalni sistem i više neće biti moguće da neki avion jednostavno nestane, kao što se to dogodilo sa malezijskim "Boingom"- najavljuje Međunarodna organizacija civilne avijacije(IKAO).

• Najin skelet će uskoro biti izvučen i izložen

Agencije - 20.05.2014 14:04

MEKSIKO SITI - Meksički stručnjaci namjeravaju da izvade čitav skelet djevojke koja je prije gotovo 13.000 godina upala u rupu u jednoj pećini u Meksiku i umrla i čije je otkriće podržalo teoriju da su ljudi u Ameriku stigli iz Azije.

• Bračni parovi imaju sličniji DNK

N.N. - 20.05.2014 12:29

Izreka kako se suprotnosti privlače, baš i ne stoji ako se pitaju naučnici, koji su u studiji otkrili da su supružnici međusobno sličniji nego kad se radi o slučajno odabranim ljudima.

• Pronađeni spermatozoidi stari 17 miliona godina

Fena - 15.05.2014 18:42

SIDNEJ - Grupa naučnika u je australijskom paleontološkom nalazištu Riverzlej u Kvinslendu otkrila najstariji uzorak fosilizovanih spermatozoida sićušnih rakova koji su živjeli prije 17 miliona godina.

4