Elon Mask otkrio izgled rakete Falcon Heavy uoči prvog lansiranja

Foto: twiter | Elon Mask otkrio izgled rakete Falcon Heavy uoči prvog lansiranja
N.N.

Osnivač kompanije SpaceX Elon Musk otkrio je izgled nove megarakete pod nazivom Falcon Heavy, koja će biti prvi put lansirana u januaru.

Mask je putem Twittera objavio nekoliko fotografija koje iz različitih uglova otkrivaju izgled rakete Falcon Heavy, koja je u fazi sklapanja unutar kompanijinog hangara. Taj hangar se nalazi u NASA-inom Svemirskom centru Kennedy u Cape Canaveralu na Floridi.

Raketa će biti visoka 70 metara kada bude kompletirana, a dizajnirana je tako da može ponijeti 57 tona tereta u svemir.

Falcon Heavy je najmoćnija američka raketa nakon NASA-ine rakete Saturn V, a može ponijeti dvostruko više tereta u ondosu na trenutnog rekordera, raketu Delta IV Heavy, koju je napravila kompanija United Launch Alliance.

SpaceX je dizajnirao raketu tako da je može ponovo koristiti, baš kao što je slučaj s raketom Falcon 9.

Kompletna raketa je teška 1.406.136 kg, a stvara potisak od 1.723.650 kg. Posjeduje tri jezgre sa po devet motora. Ti motori imaju glavnu ulogu u prvoj fazi lansiranja. Vanjske rakete se nakon što potroše gorivo odvajaju i padaju u okean, dok središnja raketa sa svojih devet motora nastavlja raditi. Za drugu fazu je zadužen Merlin motor koji radi u vakuumu i osigurava da teret dostigne cilj. Ovaj motor se može gasiti i paliti po potrebi, kako bi stigao do različitih lokacija.

Mask je najavio da će tokom prvog lansiranja u svemir poslati svoj automobil Tesla Roadster i to na putanji prema orbiti Marsa. Ipak, upozorio je da postoji šansa da prvo lansiranje ne bude uspješno.

SpaceX planira koristiti raketu Falcon Heaby i Dragon svemirsku kapsulu za slanje dva putnika na put oko Mjeseca do kraja 2018. godine.

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar