NASA: Već za 10 godina mogli bismo otkriti život van Zemlje

Ljudska vrsta je na rubu otkrića života van Zemlje, izjavila je vodeća naučnica NASA Elen Stofan.

"Mislim da ćemo imati snažne naznake života izvan Zemlje kroz 10 godina, a prave dokaze ćemo vjerovatno čekati 20 do 30 godina" rekla je naučnica tokom rasprave fokusirane na potragu za planetama koje bi mogli biti nastanjivane ili imati života.

Stofanova je rekla kako znaju gdje treba da gledaju i da znaju kako treba da gledaju tamo. Dodaje da za većinu toga imaju tehnologiju ili je ona na putu za implementaciju te zbog toga vjeruje da su na dobrom putu. Njena razmišljanja dijeli i bivši astronaut Džon Grunsfeld, koji predviđa da ćemo relativno brzo naći znakove života u Solarnom sistemu i izvan njega. Dodao je kako nedavna otkrića ukazuju na to da su naše okruženje i galaksija puni okoliša koji bi mogli podržavati oblike života kakve poznajemo.

Kao primjere navode okeane ispod ledenih površina Evrope i Ganimeda te Saturnovog mjeseca Enkelada. Okeani su u prošlosti prekrivali i većinu Marsa. Opažanja teleskopa Kepler ukazuju na to da skoro svaka zvijezda na nebu ima svoje planete, a mnoge bi mogle biti pogodne za život. Kepler je dokazao i to da su stjenovite planete poput Zemlje i Marsa vjerovatno najčešći u našoj galaksiji, donosi "Daily Mail", prenosi 24sata.hr.