Otkrivene planete koje su najsličnije Zemlji

Astronomi su otkrili osam planeta koje su udaljene od svojih zvijezda taman onoliko koliko je dovoljno da se razvije život na njima.

Među novootkrivenim planetama postoje dvije koje su vrlo slične Zemlji, njihova sličnost je veća od svih ranije otkrivenih planeta koje podsjećaju na našu, piše B92.

One oko svojih zvijezda orbitiraju u takozvanoj "Zlatokosinoj zoni" u kojoj su uslovi povoljni za postojanje vode, samim tim i života.

„Na površinama većine ovih planeta najvjerovatnije su stijene, slično kao i na Zemlji“, rekao je astronom Giljermo Tores.

Tores i njegove kolege su otkrili planetu analizirajući podatke sakupljene na Nasinom teleskopu Kepler. Planete kruže oko zvijezda koje su manje i hladnije od našeg sunca.

Jedna planeta je nazvana Kepler 438b i malo je veća od Zemlje, a udaljena je od nas 470 svjetlosnih godina. Druga planeta je dobila ime Kepler 442b i za jednu trećinu je veća od Zemlje.

"Nismo sigurni da li su ove planete naseljive, ali zasigurno znamo da su najozbiljniji kandidati za to“, rekao je Toresov kolega Dejvid Kiping.