Pronađena najbliža nova planeta Zemlja

Zvijezda pored koje su naučnici pronašli dosad najizgledniju egzoplanetu za život nalazi se na udaljenosti 14 svjetlosnih godina od Zemlje.

U svemirskim terminima, u neposrednoj je blizini naše planete.

To je jedna od egzoplaneta s najvećim potencijalom nastanjivosti koje je čovječanstvo dosad pronašlo.

Nazvana je Wolf 1061c i nalazi se u savršenom položaju u takozvanoj "zlatnoj zoni" oko zvijezde, u kojoj je šansa da planete imaju tekuću vodu, a time i najveću mogućnost razvoja života kakvog mi poznajemo.

Planeta je četiri puta veća od Zemlje i ima površinu za kakvu naučnici smatraju da bi bila nužna za razvoj života, prenosi Independent.

"To je posebno zanimljivo otkriće i zbog toga što sve tri pronađene planete imaju dovoljno nisku masu da mogu biti potencijalno stjenovite i imati tvrdu površinu, a planeta u sredini, Wolf 1061c, nalazi se u 'zlatnoj zoni'. Tako je moguće da ima i tekuće vode, a možda čak i života", rekao je Dunkan Vrajt, autor studije koja se bavi proučavanjem navedenih planeta i sistema u kojem se nalaze.

Astronomi bi mogli biti u mogućnosti da vide i samu planetu te prouče njene atmosfere i istraže je li pogodna za život i koliko.

Naučni tim otkrio je da navedene tri planete orbitiraju oko stabilne, ali nešto hladnije zvijezde od našeg Sunca.

Do otkrića su došli koristeći HARPS spektrograf, koji je dio 3,6-metarskog teleskopa Evropske južne opservatorije (ESO) u Čileu.