Film i serije

Kritika ih sahranila, a publika uzdigla

Kritika ih sahranila, a publika uzdigla

U svijetu filma kvalitet nije uvijek garant da će zarada na blagajnama biti velika. Sa druge strane, postoji pregršt filmskih hitova koji su izuzetno gledani i pored ne baš blagonaklonih kritika na njihov račun.

To može biti zbog agresivne marketinške kampanje, pojavljivanja popularnih glumaca u filmu ili možda zbog činjenice da se radi o nastavku poznate franšize. Postoji, naravno, uvijek i mogućnost da se ukus publike i kritike ne poklapaju u mnogim slučajevima.

Istorija sedme umjetnosti je puna primjera kritički sahranjenih, ali ipak uspješnih filmova.

"Transformersi: Mračna strana Mjeseca"

Ovo ostvarenje je primjer da franšiza ne mora biti hit kod kritike da bi bila komercijalna. Film "Mračna strana Mjeseca" je treći film u franšizi koju je režirao Majkl Bej. U ovom ostvarenju glavnu ulogu tumači Šaja Lebaf i njegova nova djevojka Rozi Hanington Vitli. Kritika je rekla za ovaj film da je preglasan, bez duše te da nije ponudio baš ništa novo u odnosu na ranije filmove. Ipak ono što je frustriralo publiku je činjenica da je film bio apsolutni hit na kino-blagajnama. Američka publika se očigledno ne može dovoljno zasititi filmova Majkla Beja, pa je "Mračna strana Mjeseca" postigla veći uspjeh u zaradi od originalnih "Transformersa".

"Suicide Squad"

Ako je film "Betmen protiv Supermena" svojevrsna verzija "Avengersa", onda je ostvarenje "Suicide Squad" od "DC Comicsa" isto što i "Čuvari galaksije" od "Marvela". Ovaj film je ponudio nešto drugačiji prikaz strip-negativaca nego što je to do sada bio slučaj. Grupa onih koji su zadavali najveće probleme herojima DC univerzuma se udružuje i započinje borbu protiv specijalnih jedinica. I ovaj film je takođe naišao na užasne kritike. Mreža nejasnih scena, šale koje nisu uopšte smiješne kao i izlizan i predvidiv scenario su samo neke od kritka koje je film dobio. Ipak publika je bila oduševljena ovim ostvarenjem, a kostim Harli Kvin postao je najpopularniji kostim te godine na proslavi Noći vještica.

"Betmen protiv Supermena"

Ovo je drugi film DC univerzuma koji je bio pokušaj udruživanja svih junaka pod jedno filmsko ostvarenje. Film je zamišljen kao svojevrsni sudar titana, gdje je snage trebalo da odmjere Betmen, kojeg je igrao Ben Aflek, i Supermen, kojeg je tumačio Henri Kavil. Toliko uzbuđenja je bilo vezano za ovaj film, međutim kritika nije bila oduševljena. Film je po njima podigao previše prašine koja nije bila zaslužena. Složili su se da je mračan i vizuelno odlično predstavljen, ali da priča nije ispričala ništa posebno. Ipak na boks ofisu je film oborio nekoliko rekorda zarade i danas se smatra omiljenim kod publike.

"Hangover"

Kada se pojavio film "Hangover" Toda Filipsa 2009. godine postao je najveća komedija te decenije. Kritika je tada dala ovom ostvarnju najbolje ocjene, a mnogi su već tada rekli da ovo ostvarnje treba da ostane netaknuto. Ipak, to se nije desilo i snimljen je nastavak koji je popularne junake poslao u Bangkok na nove mamurne avanture. Kritika nije bila blaga prema ovom filmu, pa su ga tako kritikovali da nije donio ništa novo i ništa drugačije od prvog izdanja. Ipak, to nije spriječilo publiku da pogleda novi "Mamurluk" više puta.