Asteroid krije tajnu koju niko ne zna razriješiti

Zadnjih godinu dana svemirska letjelica američke svemirske agencije NASA OSIRIS-REx kruži oko povećeg asteroida Benu, koji u redovnim razmacima prolazi neugodno blizu Zemlji.

Otkrivena crna rupa koja premašuje sva očekivanja

Protekle sedmice astronomi su otkrili crnu rupu u Mliječnoj stazi toliko veliku da dovodi u pitanje postojeće modele razvoja zvijezda.

NASA isključila ruskog kosmonauta kada je uočio NLO

Samoproklamovani espert za NLO Skot Vering tvrdi da je uhvatio čudan detalj dok je pratio uživo prenos NASA, kada je ruski kosmonaut rekao da je zapazio vanzemaljsku letjelicu.

NASA nikad bliže Suncu: Otkriveni zanimljivi detalji o našoj zvijezdi

Sonda Parker približila se dovoljno Suncu kako bi otkrila dosad neviđene fenomene i ponudila dokaze za pojedine pretpostavke, ali i nekoliko iznenađenja.

Kraj Zemlje sutra prolazi asteroid veličine egipatske piramide

Kraj Zemlje će sutra proći ogroman asteroid veličine egipatske piramide, potvrdila je NASA.

Tajanstveni signal otkrio novu vrstu zvjezdanog sistema

Astronomi su otkrili radio signal čije je porijeklo teško objasniti. Jedna od hipoteza je da ga emituje novi tip zvezdanog sistema, kažu britanski naučnici.

Površinu Saturnovog mjeseca kreirale sile koje su oblikovale Zemlju

Naučnici su objavili kako najveći Saturnov mjesec ima mnoga jezera, planina i dina, a njegova je površina kreirana mnogim istim silama koje su oblikovale Zemlju.

Evropska svemirska agencija traži više novca

Evropska svemirska agencija (ESA) zatražila je više novca od svoje 22 države članice za finansiranje zajedničkih projekata istraživanja svemira.