Otkrivena najtoplija planeta u svemiru

Nasini naučnici otkrili su najtopliju eksoplanetu sa atmosferom koja sadrži vaporizovani titanijum i gvožđe.

Indija planira da pošalje čovjeka u svemir do 2022.

Indija će do 2022. godine poslati u svemir svoju prvu letjelicu sa ljudskom posadom, izjavio je danas indijski premijer Narendra Modi.

Noćas spektakl na nebu, stiže kiša meteora

Svake godine sredinom avgusta pada kiša meteora, a taj prirodni fenomen ponovo će se dogoditi u noći između nedjelje i ponedjeljka.

NASA letjelica sve bliža Suncu

VAŠINGTON - NASA je danas lansirala letjelicu koja će prići bliže Suncu nego bilo koja letjelica u istoriji.

NASA u posljednjem minutu odložila lansiranje rakete

VAŠINGTON - Zbog tehničkog problema u posljednjem minutu pred polijetanje, NASA je odložila lansiranje solarne sonde "Parker" prema Suncu.

Za vikend kiša meteora

Svake godine sredinom avgusta pada kiša meteora. Taj prirodni fenomen ponovo će se dogoditi u noći između nedjelje i ponedeljka.

Naučnici riješili tajnu obojenih pojasova Jupitera

Tajna Jupiterovih obojenih pojasova riješena je u studiji o međudjelovanju između atmosfere i magnetskih polja, objavili su australijski naučnici.

Sunce mijenja oblik, naučnici ne znaju zašto