Film i serije

Serija "Stručni štab" satirom prikazuje ono što nas boli

SARAJEVO - Prijateljstvo trojice mladića Vladimira Čolakovića, Mirze Salkovića i Harisa Dedovića rezultiralo je novom bh. humoristično-satiričnom serijom pod nazivom "Stručni štab - Ovo niđe na svijetu nema". Prve dvije pilot-epizode su prikazane na YouTube kanalu Šatro.info, a projekat je dao šansu brojnim mladim ljudima da pokažu svoj talenat i umijeće ispred kamere.

"Čekali smo pravi trenutak da seriju prikažemo javnosti. Znamo da nije lako snimiti nešto ovako ovdje jer isto tako znamo da bh. produkcija skoro da ne postoji. Mi ne dolazimo iz ove branše, a opet imali smo ideju da uradimo ovako nešto te smo ušli u saradnju sa profesionalnim glumcima, producentima i režiserima. Osnovna ideja je bila da probamo i da vidimo da li mi to možemo i, evo, uspjeli smo", izjavio je Vladimir Čolaković, jedan od tvoraca serije, koji je inače novinar.

Dodao je da iščekuju poboljšanje epidemiološke situacije kako bi nastavili sa snimanjem, a scenario za cijelu prvu sezonu, koja se sastoji od osam epizoda, već je pripremljen. Režiju za ovaj projekat potpisuje Saša Peševski.

"Tema za seriju je mnogo. Kritikujemo stanje u društvu i državi. Imamo svoj nadrealni svijet, sve su to stvari za koje ne bismo pomislili da će se desiti, a koje su malo prenaglašena verzija realnosti koju živimo. U prvoj epizodi možete vidjeti skeč u kojem je prikazana tabla na kojoj piše "Ne okreći se, sine" postavljena na sve bh. granične prelaze. Takođe, scena u kojoj načelnik opštine dodjeljuje na humanitarnoj akciji 300 nargila socijalno ugroženim porodicama predstavlja krajnju kritiku onoga što se sad pokazalo baš u samoj pandemiji, kada političari kreiraju mjere i navodne pomoći, a u stvari to sve liči više na tragikomediju nego na realnost. Naše teme su sve ono što nas zapravo boli u tom smislu", rekao je Čolaković za "Nezavisne".

Po reakcijama ljudi, serija "Stručni štab" ima dosta referenci na "Top listu nadrealista" i to za tvorce ove serije predstavlja zadovoljstvo.

"Voljeli bismo da naša serija postigne takav jedan efekat kao što su 'Nadrealisti'. Ljudima je dosta teških vijesti i upozorenja, odlučili smo na ovaj način da iskarikiramo sve stvari koje nam se dešavaju u realnosti. Kroz smijeh i humor sve je lakše prihvatiti. Ovo je humoristično-satirični prikaz realnosti sa jasnom kritikom", objasnio je Čolaković.

"Stručni štab" je opjevan i prije izlaska serije na novom albumu benda "Helem nejse", koja je namjenski rađena za serijal. Režiju potpisuje Saša Peševski, a serija je uspjela okupiti jednu čitavu generaciju kreativaca iz naše zemlje. Veliki broj mladih, ali i onih starijih glumaca s Akademije scenskih umjetnosti u Sarajevu se priključio projektu, a sve je krenulo od portala Šatro.info.

"Planovi su da snimimo još šest epizoda za prvu sezonu, a zavisno od reakcije ljudi, pravićemo i saradnje sa TV medijskim kućama. Zasad smo orijentisani na društvene mreže i portal Šatro.info. Reakcije su iznenađujuće dobre, a posebne pohvale dobijaju mladi glumci koji su dobili priliku da se pokažu pred kamerama", zaključuje Čolaković.