Pronađena lobanja "pradjeda" neandertalaca

N.N.

Novootkrivena, 400.000 godina stara, lobanja hominida pripadala je vrsti koja je bila sličnija neandertalcu nego homo sapijensu.

Lobanja pronađena u jednoj pećini u Portugalu pomaže naučnicima da otkriju kako su hominidi, a naročito neandertalci, evoluirali tokom srednjeg pleistocena u Evropi.

Tim nije siguran da li lobanja pripada dosad nepoznatoj vrsti, ali je jasno da je pripadala pretku neandertalaca.

Pored toga, u pećini su pronađene i sekire izrađene od kamena, onakve kakve su postojale na Bliskom istoku prije 500.000 godina.

Vađenje lobanje iz okamenjenog sedimenta, koji ju je okovao u pećini, trajalo je čak dvije i po godine.

Kad su je konačno izvukli, stavili su je pod CT skener i stvorili 3D rekonstrukciju kostiju.

Lobanja, koja je dobila naziv "Aroeira lobanja", po portugalskoj pećini u kojoj je pronađena, smatra se najstarijim fosilom hominind ikad otkrivenim u Portugalu.

Iako oblik te lobanje liči na lobanje neandertalaca, ona je starija i to za najmanje 200.000 godina.

(B92)

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar