U Saudijskoj Arabiji pronađena ljudska kost stara 85.000 godina

Foto: N.N. | U Saudijskoj Arabiji pronađena ljudska kost stara 85.000 godina
Fena

Saudijska Arabija objavila je da je pronašla prsnu kost staru 85.000 godina u pustinji Nefujd, javila je u utorak lokalna TV mreža Al Arabiya.

Otkriće naglašava novi pristup naučnika koji pozivaju na nova istraživanja toga kako je ljudska vrsta došla iz Afrike na putu kolonizacije svijeta.

Zajednički naučni tim otkrio je prvi uzorak ljudskih ostataka na sjeverozapadu Saudijske Arabije. Istraživači su iz raznih saudijskih organizacija, Fondacije Max Planck za ljudsku istoriju, univerziteta Oxford, univerziteta Cambridge, Nacionalnog australskog univerziteta i univerziteta australske države New South Wales.

Istraživači su saopštili u ponedjeljak da je srednja kost srednjeg prsta na lokaciji nazvanoj Al Wusta (srednji prst na arapskom jeziku) najstariji fosil homo sapiensa izvan Afrike i njoj pridružene istočne mediteranske regije Levanta, te prvi fosil pračovjeka na Arapskom poluostrvu.

Iako je pustinja Nefud sada beskrajna pješčana površina, ona je bila gostoljubiva kada je u njoj boravio pračovjek - travnata površina bogata životinjskim i biljnim vrstama skupa sa slatkovodnim jezerom. Otkriće takođe pokazuje da su se ljudi tada kretali unutrašnjošću zemlje, a ne obalom.

Brojni životinjski fosili takođe su otkriveni, među kojima su nilski konji, divlje krave antilope i nojevi. Tragovi ugriza na fosilnim ostacima ukazuju da su i mesožderi tu boravili. Kamene alatke koje su koristili lovci takođe su pronađene, prenosi Xinhua.

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar