NASA na Marsu pronašla organsku supstancu

Foto: AP/NASA | NASA na Marsu pronašla organsku supstancu
N.N.

ASA's Curiosity rover je pronašao organsku supstancu na Marsu. Riječ je o otkriću koje bi moglao dokazati da je na Marsu već postojao život. Molekule predstavljaju intrigantnu mogućnost da je Mars daleko življi nego što smo to do sada mislili. Iako otkriće ne rasvjetljuje je li Mars nekoć bio dom vanzemaljcima, ovo otkriće može biti dokaz drevnog života, prenosi Independnt.

Dva istraživanja otkrivaju nove detalje o tome kako metan postoji na planeti, što bi nam moglo pomoći da shvatimo bogatu geologiju našeg 'velikog' komšije.

Jedan tim je napravio značajan napredak u našim pokušajima da shvatimo drevnu organsku materiju na Marsu. Ona bi nam mogla pomoći da shvatimo je li svijet nekad bio naseljen i šta mu se dogodilo u milijardama godina nakon toga.

Naučnici su odavno zbunjeni zbog otkrića značajnih količina metana na Marsu. Na Zemlji većinu metana proizvode biološki izvori, što dovodi do nade da je i na Crvenom planetu postojao život. Novi podaci ukazuju na to da je metan pohranjen ispod površine planeta. Sezonske promjene dovode do toga da metan izlazi i na površinu.

Drugi objavljeni rad pokazuje da su organske molekule pronađene u drevnoj stijeni na Marsu. Rover Curiosity je uzeo nove uzorke i zagrijao ih tako da bi se mogle analizirati molekule koje su puštene. Podaci pokazuju da postoji određena supstenca koja je slična supstanci iz organski bogatih stijena na Zemlji.

(Večernji.hr)

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar