Maskova raketa se prevrnula na zadnjem letu

Foto: Twitter / Printscreen | Maskova raketa se prevrnula na zadnjem letu

​Loši vremenski uslovi na moru uzrokovali su pri povratku na Floridu prevrtanje SpaceX-ove rakete "Falcon 9" koja je uspješno sletjela rekordnih 19 puta.

SpaceX je objavio da je višespratna raketa, koja je prvi put poletjela u istorijskoj misiji Demo-2 2020. godine s NASA-inim astronautima Bobom Benenom i Dagom Harlijem, odradila svoj posljednji let.

"Tokom povratka u Port rano ujutro, raketa se prevrnula na brodu-platformi zbog snažnih vjetrova i valova. Novije verzije Falcona imaju nadograđene noge za slijetanje s mogućnošću samonivelisanja kako bi se ublažile ove vrste problema", objavio je SpaceX na Twitteru.

Posljednji let rakete dogodio se u subotu u ranim satima. Falcon je u svemir odnio još 23 SpaceX-ova satelita Starlink prije konačnog slijetanja na okeansku platformu.

Let Demo-2 30. maja 2020. bio je prvi let ljudske posade s Floride od završetka programa Space Shuttle 2011. Utro je put redovnoj komercijalnoj posadi SpaceX-a i privatnim misijama koje su već odvele 42 čovjeka u svemir u 11 misija.

"Samo ova raketa lansirala je u orbitu dvoje astronauta i više od 860 satelita u tri i po godine", objavio je SpaceX na Twitteru.

SpaceX-ovi napori za ponovnu upotrebu raketa omogućili su mu da se približi broju od 100 lansiranja godišnje sa svojih objekata na Floridi i u Kaliforniji. Samo sa Svemirske obale na Floridi, SpaceX je izveo 66 od 70 lansiranja, a planira barem još jedno lansiranje prije kraja godine.

To će biti Falcon Heavy koji je predviđen za polijetanje s KSC-ove lansirne rampe 39-A između ponoći i četiri sata u petak na misiji USSF-52, prenosi "Index".