Motor "Empogon" odvešće ljude na Mars za deset sedmica

Foto: Ilustracija | Motor "Empogon" odvešće ljude na Mars za deset sedmica

Kineski naučnici tvrde da su stvorili prototip "nemogućeg" motora kome ne treba gorivo i koji može ljude da odvede na Mars za samo deset sedmica.

Riječ je o konceptu koji je suprotstavljen važećim zakonima fizike.

Kineski naučnici tvrde da su uspješno razvili "Empogon", te da će ga uskoro poslati u svemir, iako se ne navode nikakve tehničke specifikacije tog uređaja.

"Empogon" je motor koji stvara pritisak bez goriva. Umjesto toga, koristi mikrotalase, koje prikuplja iz solarne energije.

Bez goriva, koje bi izbacivao dok se kreće naprijed, "Empogon" poništava treći zakon Isaka NJutna - da za svaku akciju mora postojati jednaka i suprotna reakcija.

Ovo nije prvi put da Kina tvrdi kako ima "Empogon".

Prošlog decembra, naučnici iz CAST-a /Kineska akademija svemirske tehnologije/ potvrdili su da Vlada finansira razvoj ove tehnologije još od 2010, te da su razvili uređaj koji se već testira u nižoj Zemljinoj orbiti.

Anonimni izvori naveli su da se testiranja "Empogona" vrše u kineskoj svemirskoj bazi "Tjengong dva".

Li Feng, glavni projektant CAST-ovog odjeljenja za komunikacione satelite, navodi da su naučnici napravili prototip koji je uspio da proizvede samo nekoliko milinjutna pritiska.

Iako zapadni stručnjaci tvrde da su veoma male šanse da kineski motor prođe detaljniju provjeru, neki tvrde da to, ipak, nije nemoguće.

Naime, i naučnici Nasine laboratorije izveli su seriju uspješnih testova, što je objavljeno u naučnim časopisima.

Objavljivanje znači da su testove provjerili stručnjaci nepovezani sa samim istraživanjem, što ne govori nužno i da su rezultati dobri, navodi list "Dejli mejl".

Ako se rezultati "Empogona" pokažu istinitim, ovaj pronalazak će stvoriti novu fiziku, napominju stručnjaci.