NASA uništila dokaze o postojanju života na Marsu?

Foto: Ilustracija | NASA uništila dokaze o postojanju života na Marsu?
N.N.

Američka svemirska agencija NASA je, izgleda, lažno optužena da je uništila dokaze o postojanju živih organizama na Marsu.

Uprkos brojnim izvještajima koji govore suprotno, NASA nije uništila ništa što bi moglo da bude relevantno.

Izveštaj koji govori protiv NASA polazi od toga da su organski molekuli, važan gradivni materijal svakog živog bića, pronađeni jedino kada je svemirska posada sletjela na Mars nekoliko decenija ranije.

Izvještaj pretpostavlja da razlog leži u tome što je NASA uništila te molekule tokom njihovog testiranja.

"Život na Marsu? NASA je možda slučajno spalila dokaz o postojanju vanzemaljaca na crvenoj planeti i to prije 50 godina", navodi se u tekstu objavljenom u časopisu Geofizička istraživanja.

Ne može se, međutim, tvrditi da je NASA uništila dokaze o postojanju života na Marsu. Ti organski molekuli jesu sastavni dio građe živih bića, ali ne i sam život, prenosi Independent.

Kontroverze u vezi sa živim bićima na Marsu pojavile su se zbog misije nazvane "Viking", koja je namjeravala da istraži organski materijal na Crvenoj planeti, ali na kraju nije uspjela da ga pronađe. Istraživači su testirali opstanak života na Marsu, a njihovi rezultati su bili krajnje pesimistični.

Takođe, navodi Independent, treba napraviti distinkciju između organskih gradivnih materijala i samog živog bića u cjelini. Do sada, NASA nigdje u svemiru nije uspjela da pronađe dokaz života, kao takvog.

(b92)

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar