Naučnici osmislili sistem za komunikaciju sa vanzemaljcima?

Foto: N.N. | Naučnici osmislili sistem za komunikaciju sa vanzemaljcima?
N.N.

Istraživači Masačusetskog instituta za tehnologiju osmislili su neobičan metod kojim bismo vanzemaljskim civilizacijama mogli da otkrijemo naše prisustvo, ali i da im pošaljemo određene poruke.

Tim naučnika, koji je predvodio Džejms Klark sa Masačusetskog instituta za tehnologiju, navodi da bi bilo moguće koristiti lasersku tehnologiju za pravljenje "kosmičkog svetionika", koji bi mogao da privuče pažnju vanzemaljaca, čak na udaljenosti od 20.000 svjetlosnih godina.

Nova otkrića, objavljena u časopisu Astrofizički žurnal (The Astrophysical Journal), pokazuju da kombinacija snažnih lasera od dva megavata, koji bi bili emitovani kroz masivni teleskop veličine 30 do 45 metara i upereni ka svemiru, mogli da budu "mamac".

Sa ovom tehnikom, infracrvena radijacija bi bila dovoljno jaka da je inteligentna vrsta vanzemaljaca razlikuje od sunca.

"Jednom kada stupimo u kontant sa vanzemaljcima, mogli bismo da koristimo laserski zrak za prenošenje kratkih poruka", kažu istraživači.

"Ako bismo uspješno počeli da komuniciramo mogli bismo Morzeovom azbukom da šaljemo poruke, a one bi tamo stigle za nekoliko godina", kaže autor studije Džejms Klark.

Ipak, ovakva vrsta komuniciranja bi mogla da bude uspješna samo ako bi neko u svemiru mogao da protumači znake.

Tim naučnika je otkrio da bi sistem mogao da se kreira pomoću postojeće tehnologije i instrumenata koji bi uskoro mogli da se razviju.

"Ovo bi bio izazovan projekat, ali ne i nemoguć", ističe Klark.

Iako sam projekat nailazi na dobre reakcije kod ljudi, ovakva laserska tehnologija bi mogla da bude pogubna po njihovo zdravlje, ali i da primijeti normalan rad satelita u svemiru.

Laser jačine dva megavata emitovan kroz teleskop veličine 30 metara mogao bi jasno da se vidi sa zvijezde Proksima Kentauri, koja je udaljena četiri svjetlosne godine od zemlje, a mogla bi da bude primijećena na udaljenosti od 20.000 svjetlosnih godina.

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Komentari: 1

Miki.cc28

Istraživači Masačusetskog instituta za tehnologiju osmislili su neobičan metod da pobude maštu lakovjernih ljudi, pretpostavljajuci da postoje druge vanzemaljske civilizacije. To je pucanj u prazno za citavih 20.000 svjetlosnih godina ili to je siazem za komunikaciju sa vanzemaljcima i ostalim šupljoglavcima.

Više komentara Pošaljite komentar