Naučnici otkrili "rijedak objekat" u Sunčevom sistemu

Foto: N.N. | Naučnici otkrili "rijedak objekat" u Sunčevom sistemu

Asteroid neobično izduženog oblika je prvo nebesko tijelo iz međuzvjezdanog prostora koje je prošlo kroz naš Sunčev sistem, pokazala je nova naučna analiza.

Asteroid su 19. oktobra prvi put primijetili istraživači na Havajiima, koristeći teleskop Pan-STARRS 1. Nazvali su ga "Oumuamua", što na havajskom znači "glasnik izdaleka koji stiže prvi".

Analiza rađena proteklog mjeseca otkrila je da Oumuamua ima nepravilan oblik koji liči na cigaru, dugačak je približno 400 metara, što ga razlikuje od ostalih asteroida pronađenih u našem Sunčevom sistemu.

Astronom Ralk Kotula sa Univerziteta Viskonsin-Medison nazvao ga je "stvarno rijetkim objektom" koji juri kroz naš sistem neviđenom brzinom od 64.000 kilometara na sat.

"Ovo nebesko tijelo kreće se velikom brzinom. Nije vezan za Sunce (poput asteroida u našem Sunčevom sistemu)", izjavio je Kotula u saopštenju, prenose svjetske agencije.

"Decenijama smo teoretisali o postojanju ovakvih međuzvjezdanih nebeskih tijela i sada, prvi put, imamo dokaz da oni postoje", rekao je Tomas Zurbun, pomoćnik administratora Nasinog Odseka za naučne misije u Vašingtonu.