Naučnici otkrili vodu na planeti u udaljenoj galaksiji

Srna

Nakon najnovijeg istraživanja naučnici su otkrili velike količine vode u primitivnoj atmosferi jedne planete van Sunčevog sistema, izjavio je Dejvid Sing, profesor na Univerzitetu u Ekseteru.

Sing je rekao da je atmosfera ove planete, koja je od Zemlje udaljena oko 430 svjetlosnih godina, "skoro u potpunosti sastavljena od hidrogena i helijuma, sa relativno oblačnim nebom".

Tim međunarodnih istraživača, predvođen Singom i Hanom Vejkford iz Nacionalne vazduhoplovne i svemirske administracije /NASA/, sprovodi istraživanje planete, koju su zbog veličine naučnici nezvanično nazvali "topli Neptun".

Primitivna atmosfera ove planete navodi na pretpostavku da je nastala ili nakon što je Neptun nastao ili je nastala bliže svom suncu nego ledena planeta našeg solarnog sistema, prenosi "Sputnjik".

Ovo otkriće moglo bi da promijeni mišljenje naučnika o tome kako su nastali i kako su se razvijali planetarni sistemi u udaljenim galaksijama.

Otkriće "toplog Neptuna" svima onima koji učestvuju u istraživanju svakako predstavlja događaj za pamćenje, što se ne može reći i za naziv planete, koju su naučnici zvanično nazvali "HAT-P-26b".

STOP!

nije sloboda govora

zalbe.vzs.ba

Govor mržnje je krivično djelo!

huškanje, diskriminacija, prijetnje i uvrede po nacionalnoj, vjerskoj, rodnoj ili bilo kojoj drugoj osnovi

neće biti tolerisane

na našem portalu

Komentare na ovu vijest mogu postaviti samo prijavljeni čitaoci.

Molimo vas da vaša iskustva i zapažanja prilikom korištenja aplikacije za komentarisanje podijelite sa nama.

Pošaljite komentar