Pored Zemlje će danas proletjeti asteroid

Foto: Needpix / Ilustracija | Pored Zemlje će danas proletjeti asteroid

Asteroid 2020 SW danas će se oko 13 sati značajno približiti Zemlji i projuriti pored nas.

Ali, nema razloga za paniku. Stručnjaci smatraju da će 2020 SW proći na udaljenosti od 27.000 kilometara, ali da neće udariti u Zemlju.

Kako bismo vizuelno predstavili o kakvoj se udaljenosti radi, treba spomenuti da je Mjesec od nas u prosjeku udaljen 384.000 km, odnosno oko 30 promjera Zemlje. Ovaj asteroid će proći na udaljenosti od oko 2,1 promjera Zemlje.

Naučnici još nisu utvrdili tačnu veličinu asteroida, ali ne radi se o pretjerano velikom objektu. Pretpostavlja se da je ova svemirska stijena velika između 4,4 i 9,9 metara, piše "Live Science".

Mada će 2020 SW biti sve svjetliji kako se približava Zemlji, ipak neće biti vidljiv golim okom.

Ovaj asteroid otkriven je tek prošle sedmice, 18. septembra, a izgleda da će bliski susret između njega i Zemlje zauvijek promijeniti njegov život. Naime, radi se o tako malom asteroidu da se očekuje kako će Zemljina gravitacija promijeniti njegovu putanju.

Nakon što projuri pored nas brzinom od oko 27.200 km/h, ponovo će nas posjetiti tek 3. juna 2029. godine.