Zemlja kao živi organizam u "režiji" NASA

Foto: Ilustracija | Zemlja kao živi organizam u "režiji" NASA

Ubrzani snimak agencije NASA Studija za naučnu vizualizaciju (SVS) prikazuje sedam dana na planeti 2005. godine kada se tajfun četvrte kategorije razvio na obali Kine.

Studio NASA za naučnu vizuelizaciju objavio je zapanjujući video koji prikazuje Zemlju na način na koji je nikada ranije niste vidjeli.

Video je ubrzani snimak-simulacija, koji opisuje sedam dana 2005. godine, kada se na obali Kine razvio tajfun 4. kategorije. Sedmodnevni period se ponavlja nekoliko puta tokom snimka.

Naučnici su koristili podatke NASA modela sistema za posmatranje Zemlje Godar, verzija 5 (GEOS 5), kako bi izradili simulaciju trodimenzionalno prikazanih oblaka. Ovaj konkretni rad simulacije, nazvan "7km GEOS 5 Nejčer ran" (7km-G5NR), izveden je na superkompjuteru.

Prema veb-sajtu SVS-a, cilj ovakvih video-snimaka je da javnosti pruže jasniju sliku naše planete i našeg vlastitog mjesta na njoj, kao i da ljudima daju ideju o tome šta NASA radi: "SVS blisko sarađuje sa naučnicima u stvaranju vizualizacija, animacija i slika kako bi se promovisalo bolje razumijevanje naučno istraživanje Zemlje i svemira u Godarovom svemirskom centru i unutar istraživačke zajednice NASA".

(Sputnjik